Clairvoyant

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

469 visninger
1 svar
0 synes godt om
20. marts 2012

Anonym trådstarter

Hej alle sammen

jeg har brug for hjælp. 

jeg er så trist og ked af det hele tiden og føler at alt dårligt falder på mig og intet positivt.

jeg havde engang en veninde der så sådan en dame om det var en clairvoyant kan jeg ikke huske, men hun fortalte ting hun så i hendes fortid og i hendes fremtid og meget andet.

hvis det ikke er en clairvoyant, er der så nogen der ved noget om det område og ved havd det hedder, jeg har hårdt brug for jeres hjælp, har prøvet alle andre midler som ikke har hjulpet og har en lille datter jeg gerne vil kunne være der for

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. marts 2012

JeNoVa

Anonym skriver:

Hej alle sammen

jeg har brug for hjælp. 

jeg er så trist og ked af det hele tiden og føler at alt dårligt falder på mig og intet positivt.

jeg havde engang en veninde der så sådan en dame om det var en clairvoyant kan jeg ikke huske, men hun fortalte ting hun så i hendes fortid og i hendes fremtid og meget andet.

hvis det ikke er en clairvoyant, er der så nogen der ved noget om det område og ved havd det hedder, jeg har hårdt brug for jeres hjælp, har prøvet alle andre midler som ikke har hjulpet og har en lille datter jeg gerne vil kunne være der for

Hvis du har en depression, tror jeg næppe at en clairvoyant vil være løsningen. Først og fremmest kan det hjælpe at motionere hver dag og spise sundt. Få masser af dagslys.

Hernæst må du forsøge at lave ting, du holder af og er god til. Begynd eventuelt at gå til dans eller noget andet socialt. Snak med andre om, hvordan du har det. Lav øvelser i positiv tænkning f.eks. kan du hver aften skrive ned i et hæfte tre gode ting, der er hændt dig i løbet af dagen.

Held og lykke!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.