Lyserød udflåd og gravid

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.552 visninger
5 svar
1 synes godt om
20. marts 2012

Anonym trådstarter

Hej alle.

Jeg har siden igår morges haft lyserød udflåd, når jeg har tørret mig efter toiletbesøg. Det har ikke udviklet sig til mere, men det er heller ikke aftaget. Jeg har ingen smerter forbundet med det. Jeg er i 7 + 3 i dag. Burde jeg være nervøs?? På en eller anden måde er jeg egentlig  rolig, da jeg stadig har kvalme og ligamentsmerter som sædvanlig, men er selvfølgelig også nervøs for, om det måske kan udvikle sig til en SA.

Er der andre gravide, der har oplevet lyserød udflåd i begyndelsen uden det har ført til SA? Og er der nogen, der har bud på hvad det kan skyldes?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. marts 2012

mortilnoahogmelina

Desværre startede min MA sådan . Jeg begyndte efter et par dage t bløde frisk blod .
Men samtidig da jeg ventede min søn der havde jeg en smule lyserødt udflåd os og han er over 1 år idag

Anmeld

20. marts 2012

smukkeJosefine

har kun oplevet 'brunligt udflåd' men ikke lyserrødt... 

Anmeld

20. marts 2012

FrkZier

Anonym skriver:

Hej alle.

Jeg har siden igår morges haft lyserød udflåd, når jeg har tørret mig efter toiletbesøg. Det har ikke udviklet sig til mere, men det er heller ikke aftaget. Jeg har ingen smerter forbundet med det. Jeg er i 7 + 3 i dag. Burde jeg være nervøs?? På en eller anden måde er jeg egentlig  rolig, da jeg stadig har kvalme og ligamentsmerter som sædvanlig, men er selvfølgelig også nervøs for, om det måske kan udvikle sig til en SA.

Er der andre gravide, der har oplevet lyserød udflåd i begyndelsen uden det har ført til SA? Og er der nogen, der har bud på hvad det kan skyldes?

det kan sagtens være der intet er galt.. men kontakt for guds skyld din læge!

Anmeld

20. marts 2012

Frk-Lotusblomst

Anonym skriver:

Hej alle.

Det kan være lige fra alt til ingenting..

Når du er 7+3 er du jo der hvor din 2. mens snart ville være.. Det kan være et tegn på det. Det kan være sarte slimhinder, en missed abortion der snart bliver til en spontan abort og alt muligt andet..

Jeg ville kontakte lægen hvis jeg var dig! Så kan du få ro i sindet. Selvom det bestemt ikke er sikkert at noget er galt, så er det altid godt at være på den sikre side.

Kram herfra..

Anmeld

20. marts 2012

Ønskebarnet12

I sidste uge fik jeg lyserød udflåd, vand agtigt. Jeg havde sex med min mand om aften og fordi jeg ikke bliver specielt våd men efter det tog jeg på toilettet og bemærket lyserød udflåd, vand agtig så ringede til min læge om morgen og var på hospitalet og de sagde min lille baby havde det fint og at hvis det er en sa så ville jeg få ondt i ryggen og bløde meget .. Er 10+2 i dag men ring til din læge og snak , 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.