Besvar gerne det her spørgesmål :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

631 visninger
11 svar
0 synes godt om
20. marts 2012

MiaLarsen

Hej . jeg ville lige spørge jer kvinder hva det kan være? 

jeg har i nogen dage gået rundt hvor jeg sommer sider har fået ondt i mit skamben hvor jeg så ikke kan sidde ned fordi det er så ubehageligt.  og følt ham lidt presse sig rigtig godt ned.

jeg er 33+2 henne idag. 

nogen der ved hva det er eller kan være tegn på? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. marts 2012

EKBJ

MiaLarsen skriver:

jeg har i nogen dage gået rundt hvor jeg sommer sider har fået ondt i mit skamben hvor jeg så ikke kan sidde ned fordi det er så ubehageligt.  og følt ham lidt presse sig rigtig godt ned.

jeg er 33+2 henne idag. 

Jeg har det lidt på samme måde :-) Tror bare det er fordi han presser længere og længere ned og bliver større og derfor fylder mere.. 

Anmeld

20. marts 2012

MiaLarsen

Min dreng presser meget på .. så det gør så ondt så jeg ikke kan sidde i en stol og slappe af. 

Anmeld

20. marts 2012

JeNoVa

MiaLarsen skriver:

jeg er 33+2 henne idag. 

Mon ikke det er tegn på, at babyen har sat sig fast i bækkenet.

http://www.min-mave.dk/artikler/foedsel/tegn-paa-at-foedslen-naermer-sig/barnets-hoved-staar-fast-i-baekkenet.htm

Anmeld

20. marts 2012

EKBJ

MiaLarsen skriver:

Min dreng presser meget på .. så det gør så ondt så jeg ikke kan sidde i en stol og slappe af. 

Jeg skal ikke kunne sige hvad der er.. hvordan føles det? Gør det ondt eller er det mere ligesom sådan nogle jag? 

Anmeld

20. marts 2012

MiaLarsen

Det er ikke sådan nogen jag.. det gør bare sygt ondt nogen gange. 

Anmeld

20. marts 2012

MiaLarsen

Det har kun været der i de her 3 dage

Anmeld

20. marts 2012

Sifling

Jeg havde også rigtigt ondt i mit skamben, da jeg vendtede min dreng. Føltes lidt som om der var en eller anden der havde hamret på det med en hammer og det så var et stort blåtmærke  Jeg fik af vidde af min JM at det var helt normalt, og det var fordi han var ved at grave sit hovede ned så han kunne stå fast, så det er jo en god ting  Men rart føltes det ikke

Anmeld

20. marts 2012

Clisolka

MiaLarsen skriver:

jeg er 33+2 henne idag. 

Ja det er bestemt ikke sjovt! Jeg kan tydeligt huske smerterne. Jeg fik beskeden fra min JM at det var fordi hun borede sig godt ned i mit bækken, og at hun stod godt fast 

Anmeld

20. marts 2012

Rebecca55

Min datter lå med hovedet nede ved skambenet og pressede på det meste af min graviditet, og det gjorde ikke mindre ondt jo længere i graviditeten jeg kom. Så tror også det er fordi han har lagt sig klar til han engang skal ud. Men ja det kan gøre noget så nas...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.