Svar på hvad der var galt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.597 visninger
11 svar
0 synes godt om
20. marts 2012

Ønskebarnet

går ud fra de undersøger det de tager ud under udskrab  får man svar på det eller skal man bare gå uviden ? var 8+1

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. marts 2012

Gry91

Ønskebarnet skriver:

går ud fra de undersøger det de tager ud under udskrab  får man svar på det eller skal man bare gå uviden ? var 8+1

Jeg fik ikke noget at vide  
Kun at det sker uden at de kan give en bestemt grund til det, og at det er meget "almindeligt" og vi hverken kunne have gjort fra eller til  

Anmeld

20. marts 2012

mortilnoahogmelina

Det får du desværre ikk svar på .

Tror ikk engang de undersøger det . De siger jo at hvis fostret går til er det fordi der var noget galt med det .

Kram en som selv har været igennem en MA .

Anmeld

20. marts 2012

Ønskebarnet

Okay tak for jeres svar

Anmeld

20. marts 2012

FrkZier

Ønskebarnet skriver:

du for bare afvide at det er naturens måde at skille ikke levedygtige fostre fra..

Anmeld

28. marts 2012

Camillos

Ønskebarnet skriver:

hvis du har gennemgået 3 SA/ MA .. Kan du bede om fosteret bliver underøsgt for feks Kromosomfejl Ol. Jeg har haft 3 MA og 1 grav uden for livmoderen. Er gravid igen, det ser lyst ud for mig og jeg gennemgår formodentlig graviditeten denne gang er 10+3. 

Hvis jeg er så uheldig at mit foster alligevel går til, skal jeg have en udskrabning og de skal undersøge fosteret for Eventuelle fejl der kan være skyld i gentagne aborter. 

Jeg føler virkelig med dig! 

Anmeld

28. marts 2012

sandramor

jeg har selv mistet 2 gange.........

første gang mistede jeg i uge 9........ og da fik jeg svar på hvad der var galt......... men nok mest fordi det var noget meget specielt og alvorligt....... men neeeej anden gang hvor jeg mistede i uge 13 hørte jeg intet og mener også at lægen der skulle foretage udskrabningen nåede at sige til mig at det ikke blev sendt ind til undersøgelse..... det var "bare" naturens gang...... hørte ihvertfald intet bagefter........

Anmeld

28. marts 2012

foto på lærred

Ønskebarnet skriver:

Du får svar hvis der er noget galt ( I hvertfald på Hvidovre, ved ikke om det gælder alle steder) Så hvis du ikke høre noget så er det godt nyt.

Camilla

www.foto-paa-laerre.dk

collager til lærred, ugle wallstickers, dåbs -og fødselsdags indbydelser

Anmeld

28. marts 2012

foto på lærred

jeg har selv mistet 2 gange.........

første gang mistede jeg i uge 9........ og da fik jeg svar på hvad der var galt......... men nok mest fordi det var noget meget specielt og alvorligt....... men neeeej anden gang hvor jeg mistede i uge 13 hørte jeg intet og mener også at lægen der skulle foretage udskrabningen nåede at sige til mig at det ikke blev sendt ind til undersøgelse..... det var "bare" naturens gang...... hørte ihvertfald intet bagefter........

Mærkeligt at lægerne kunne vurdere det selv inden udskrabningen overhoved var foretaget- specielt set i lyset at der første gang havde været noget galt

Hos os kunne de ikke umiddelbart se der var noget galt, så det blev først opdaget da fosteret blev undersøgt. Jeg fik af vide at det altid blev undersøgt, men ved ikke om det først er når man er så og så langt henne. Men på den anden side blev dit jo undersøgt selv om det "kun" var i uge 9.Så ved det faktisk ikke.

Når man står og er så ked af det, så synes jeg ofte slet ikke man får spurgt ind til alle de ting.

Til ts: Er ked af at høre om dit tab.

Camilla

www.foto-paa-laerre.dk

collager til lærred, ugle wallstickers, dåbs -og fødselsdags indbydelser

Anmeld

29. marts 2012

Flowers

Ønskebarnet skriver:

Før min udskrabning fik jeg at vide, at de ville undersøge det de tog ud, hvor jeg nogle uger efter fik at vide, at de havde fundet kromosomfejl...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.