Hvorfor kan jeg ikke bare have en bekymringsfri graviditet!?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

305 visninger
5 svar
0 synes godt om
20. marts 2012

Anonym trådstarter

Er nu gravid for anden gang... Første gang mistede jeg i uge 7 ved en spontan abort efter en uges tid med pletblødninger.

Har så svært ved at glæde mig over denne graviditet og nu er jeg også begyndt at få pletblødninger. Jeg tør ikke glæde mig til den tidlige scanning om 13 dage og heller ikke til 1. lægeundersøgelse. Min underbevidsthed siger mig, at jeg ikke skal regne med, at jeg når så langt.

Det er bare så trist, at alle omkring får dejlige skønne bebser og slipper for talrige aborter. Bliver helt jaloux. Er bare så træt af, at jeg ikke lige som dem bare kan få en bekymringsfri  graviditet som ender ud med en rask baby.

Undskyld tudeindlægget...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. marts 2012

Anonym trådstarter

20. marts 2012

Kris89

har ikke så mange ord... men kæmpe  til dig...

du er nok bare nød til at håbe det bedste

Anmeld

20. marts 2012

prettybutterfly

Det er fandme også bare tarveligt og retfærdigt!

Sender lige en stor selvom det jo ik hjælper ret meget. Måske skulle du prøve at gå til lægen hvis altså du bliver ved med at abortere, for at se om der er noget "galt" i dine eller din mands gener, på den måde at de tilsammen danner børn med gendefekter. Man kan SAGTENS blive gravid(med et raskt barn) hvis man er klar over problemet, for så kan man befrugte æggene, og se hvilke der har normale kromosomer, og så sætte det op, men stor succes. Det er bare en ide, ellers har jeg desværre ingen gode råd til noget så pisse irriterende og nærmest tragisk noget!

Anmeld

20. marts 2012

Anonym trådstarter

Tak for jeres svar. Ville bare så inderligt ønske, at jeg kunne forblive gravid denne gang, men det tegner ikke så godt. Man tror jo bare ikke på, at det skal ramme én flere gange!

Vil nok ringe til gynækologen i morgen og høre om jeg kan få en akut tid pga. blødningerne. Så kan det jo være man bliver lidt klogere.

Så håber jeg lægen har nogle trøstende ord og måske nogle ideer til, hvad det kan skyldes.

Tror desværre ikke på udredning endnu, men man har da lov at håbe.

Anmeld

20. marts 2012

l.kjoeller

Tror ikke der findes bekymringsfri graviditeter desværre:-( jeg har været det samme igennem og lidt til i denne graviditet (se evt min profil) . Selvom jeg kun har 6 uger til termin bekymrer jeg mig stadig men kan love det bliver bedre når du mærker liv hver dag. kan sagtens forstå dig men evt spørg dig selv hvorfor det skulle gå galt igen. så længe du er sund og rask er der ingen grund til det skal ske igen. Sikker på du snart ser fint lille hjerte blink og når først du ser det falder risikoen for abort yderligere.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.