Kontakt til udlejer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

513 visninger
5 svar
0 synes godt om
2. april 2009

SaNiNa

Ja vi har jo en rigtig "god udlejer" eller ikke.
vores komfur er lige stået af og ja vi kan som sævanlig ikke få fat på ham, der er bare telefonsvare på? han har det med bare at tage på ferie og så må alt jo vente til han kommer hjem 14 dage efter og de syntes jeg jo ikke kan være rigtig når man betaler husleje.

er der nogen der ved hvor man kan klage eller hvad man lige stille op med sådan en udlejer... der så ikke rigtig noget inde på lejernes landsorganisation, om lige detter punkt.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. april 2009

ekzunz

Aner det ikke - jeg ville bare lige skrive at jeg ville ønske jeg havde lejere som jer som gad at ringe til deres udlejer.

Jeg lejer et hus ud, og jeg kan ikke få fat på mine lejere. Det er sat til salg, og ejendomsmægleren kan heller ikke få fat på dem, så vi kan ikke tage billeder, få fremvist huset eller noget som helst......og så betaler de heller ikke husleje....pragtfulde mennesker!!!

Prøv at tjek på familieadvokaten - de har en rigtig god brevkasse, hvor man ofte kan finde svar på det man har problemer med....

Anmeld

2. april 2009

SaNiNa

Znuzke skriver:

og så betaler de heller ikke husleje....pragtfulde mennesker!!!

Hvis de ikke har betalt husleje i 3 måneder mener jeg at man kan smide dem ud... men er ikke helt sikker...

Anmeld

2. april 2009

Kristina V

Du kan tage fat i det som hedder LLO.. Lejernes lands organatation -Staves?
De hjælper med alle sådan nogle ting, Renger ud om du betaler for meget for din lejlighed osv....

Anmeld

2. april 2009

ekzunz

Sanne skriver:

Hvis de ikke har betalt husleje i 3 måneder mener jeg at man kan smide dem ud... men er ikke helt sikker...

Jeg har pudset en advokat på dem. Rent faktisk så skal huslejen betales senest den 3. eller 4. i md., og derefter kan man sende et påkrav hvor de får 3 dage til at indbetale pengene og så kan man sætte dem ud - evt. ved fogedens hjælp.

Jeg sendte et påkrav i mandags - for marts md. husleje, og er de ikke på min konto imorgen går advokaten videre med sagen.
Jeg ved jo godt at jeg aldrig får de penge, og i virkeligheden kan det være ligegyldigt om de bor der i opsigelsesperioden - jeg får jo ingen lejeindtægt alligevel, men når de bevidst modarbejder ejendomsmægleren - så skal de sgu ud!!!!

Anmeld

2. april 2009

SaNiNa

Znuzke skriver:

Jeg har pudset en advokat på dem. Rent faktisk så skal huslejen betales senest den 3. eller 4. i md., og derefter kan man sende et påkrav hvor de får 3 dage til at indbetale pengene og så kan man sætte dem ud - evt. ved fogedens hjælp.

Jeg sendte et påkrav i mandags - for marts md. husleje, og er de ikke på min konto imorgen går advokaten videre med sagen.
Jeg ved jo godt at jeg aldrig får de penge, og i virkeligheden kan det være ligegyldigt om de bor der i opsigelsesperioden - jeg får jo ingen lejeindtægt alligevel, men når de bevidst modarbejder ejendomsmægleren - så skal de sgu ud!!!!

Kan godt for stå dig... vi har det så her i vores lejlighed at hvis der er noget som ikke virker ja så kan der gå måneder før det bliver lavet og det syntes jeg jo så ikke kan være rigtig når huslejen går ind hver d. 1.

vi har lige haft problemer med at det lugtede rigtig grimt i hele lejligheden ag kloark, og der gik 3 måneder før der kom en og kiggede på det og så var det kun en pakning som skulle skiftes, så nu er jeg meget spændt på hvor længe vi skal undvære en ovn, det er ikke meget man kan lave i en ovn når den kun varme med 50 grader...

Håber at i får løst problemet med jeres lejer, det er rigtig træls sådan noget...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.