Hjææælp piger:-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. marts 2012

EKBJ

Joyce1986 skriver:

Vi fik anbefalet en Brio Primo, som er test vinder i Tyskland og test vinder i TÆNK 2011..

Så det ente også med vi købte sådan en

Med base?=)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. marts 2012

SpunkenJo

EKBJ skriver:

Koster de ikke det hvide ud af øjene? 

Fra 1000 og opefter

Anmeld

20. marts 2012

SpunkenJo

An&Jo skriver:

jeg vil anbefale en maxi cosi cabriofix

det er en rigtig god stol, og den er ikke vildt dyr heller..

du behøver ikke en base, du skal bare sørge for at læse hvordan du spænder den korrekt fast, og så må du aldrig have for travlt til at spænde den ordentlig fast, så hellere komme 10 min for sent..

Desværre glemmer man bare indimellem at bruge de ekstra minutter, hvorfor en base til hver en tid er de ekstra kroner værd

Anmeld

20. marts 2012

SpunkenJo

Joyce1986 skriver:

Vi fik anbefalet en Brio Primo, som er test vinder i Tyskland og test vinder i TÆNK 2011..

Så det ente også med vi købte sådan en

Den vandt også i 2009

Anmeld

20. marts 2012

EKBJ

SpunkenJo skriver:

Desværre glemmer man bare indimellem at bruge de ekstra minutter, hvorfor en base til hver en tid er de ekstra kroner værd

Det kan du have ret i :-)

Anmeld

20. marts 2012

An&Jo

SpunkenJo skriver:

det skal jeg ikke kunne sige, for jeg har aldrig selv slækket på det, så hellere komme for sent..

jeg bruger hellere de minutter ekstra så jeg er sikker på at stolen sidder ordentlig.. Men nu havde jeg først bil til rådighed efter han var født, og jeg kunne ikke selv køre den, så det var kun når kæresten kom på besøg, og derfor købte jeg jo ikke base til..

til gengæld valgte jeg at sætte mig grundigt ind i stolen, og hvordan selen skulle sidde, og jeg kunne ikke drømme om at slække på sikkerheden..
Min mormor er pensioneret politimand, og hvis hun fandt ud af at jeg på nogen måde havde "glemt" at tage mig tid til at spænde stolen ordentlig havde hun slået mig ihjel..
Da min søster første gang kom hjem til hende med min nevø blev hun nærmest dræbt da min mormor så den stol de havde købt.. hun var rasende over at de ikke havde købt en ordentlig en med ordentlig støtte og sidebeskyttelse, men istedet havde købt noget billigt skrammel..

så hellere en ordentlig stol uden base end en billig en med base..

Anmeld

20. marts 2012

SpunkenJo

An&Jo skriver:

det skal jeg ikke kunne sige, for jeg har aldrig selv slækket på det, så hellere komme for sent..

jeg bruger hellere de minutter ekstra så jeg er sikker på at stolen sidder ordentlig.. Men nu havde jeg først bil til rådighed efter han var født, og jeg kunne ikke selv køre den, så det var kun når kæresten kom på besøg, og derfor købte jeg jo ikke base til..

til gengæld valgte jeg at sætte mig grundigt ind i stolen, og hvordan selen skulle sidde, og jeg kunne ikke drømme om at slække på sikkerheden..
Min mormor er pensioneret politimand, og hvis hun fandt ud af at jeg på nogen måde havde "glemt" at tage mig tid til at spænde stolen ordentlig havde hun slået mig ihjel..
Da min søster første gang kom hjem til hende med min nevø blev hun nærmest dræbt da min mormor så den stol de havde købt.. hun var rasende over at de ikke havde købt en ordentlig en med ordentlig støtte og sidebeskyttelse, men istedet havde købt noget billigt skrammel..

så hellere en ordentlig stol uden base end en billig en med base..

Det er bare ikke alle der er så pertentlige !!!

Og er fuldstændig på bølgelængde med din mormor

Det med sikkerhed i bilerne er ikke at kimse af

Anmeld

20. marts 2012

An&Jo

SpunkenJo skriver:

Det er bare ikke alle der er så pertentlige !!!

Og er fuldstændig på bølgelængde med din mormor

Det med sikkerhed i bilerne er ikke at kimse af

det er korrekt.. men jeg går meget op i det..

Biler er et farligt sted, så sikkerheden skal være i top..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.