SpunkenJo skriver:
Desværre glemmer man bare indimellem at bruge de ekstra minutter, hvorfor en base til hver en tid er de ekstra kroner værd 
det skal jeg ikke kunne sige, for jeg har aldrig selv slækket på det, så hellere komme for sent..
jeg bruger hellere de minutter ekstra så jeg er sikker på at stolen sidder ordentlig.. Men nu havde jeg først bil til rådighed efter han var født, og jeg kunne ikke selv køre den, så det var kun når kæresten kom på besøg, og derfor købte jeg jo ikke base til..
til gengæld valgte jeg at sætte mig grundigt ind i stolen, og hvordan selen skulle sidde, og jeg kunne ikke drømme om at slække på sikkerheden..
Min mormor er pensioneret politimand, og hvis hun fandt ud af at jeg på nogen måde havde "glemt" at tage mig tid til at spænde stolen ordentlig havde hun slået mig ihjel..
Da min søster første gang kom hjem til hende med min nevø blev hun nærmest dræbt da min mormor så den stol de havde købt.. hun var rasende over at de ikke havde købt en ordentlig en med ordentlig støtte og sidebeskyttelse, men istedet havde købt noget billigt skrammel..
så hellere en ordentlig stol uden base end en billig en med base..
Anmeld