Åhh jeg er bare nød til at komme af med mine frustrationer! Hvilket bedre sted end her, hvor det er helt ok at melde ud af graviditet ikke altid er en dans på roser 
Jeg har såååå ondt i min ryg! Jeg går til fys., men hun kan ikke hjælpe mig. Det skyldes at lillemanden ligger med et konstant pres på min ribben i højre side og det forplanter sig om i ryggen og gør mega av!
Jeg kan ikke holde til en fuld dag på arbejde da jeg er nød til at lægge mig ned for at aflaste.
Ydermere har min iskas i højre baller valgt at gøre min hverdag endnu mere begrænset! Av for s%&#&$ den gør ondt. Fysen har haft godt fat i den så sent som i går, men det er stadig uudholdeligt!!
Det er ikke sjovt at møde op på arbejde hver dag for så at gå hjem igen nogle timer efter. Min chef er utrolig sød og han virker forstående, men de blikke jeg får fra mine kollegaer er langt fra behagelige.
Det er som om de lige "måler" mig om jeg nu også har ondt nok til at gå hjem 
Har mest af alt lyst til bare at melde mig syg resten af graviditeten, men er det ikke svagt? Burde jeg kæmpe det sidste?
Jeg er allerede afskrevet til barsel (går på barsel d. 13. April) så jeg har næsten ikke noget at lave på job... hvilket ikke gør hverdagen sjovere.
Hvad ville i gør?
Anmeld