Frustreret og ked - smerter i ryg og iskas!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

618 visninger
8 svar
0 synes godt om
20. marts 2012

Linda-M

Åhh jeg er bare nød til at komme af med mine frustrationer! Hvilket bedre sted end her, hvor det er helt ok at melde ud af graviditet ikke altid er en dans på roser

Jeg har såååå ondt i min ryg! Jeg går til fys., men hun kan ikke hjælpe mig. Det skyldes at lillemanden ligger med et konstant pres på min ribben i højre side og det forplanter sig om i ryggen og gør mega av!

Jeg kan ikke holde til en fuld dag på arbejde da jeg er nød til at lægge mig ned for at aflaste.

Ydermere har min iskas i højre baller valgt at gøre min hverdag endnu mere begrænset! Av for s%&#&$ den gør ondt. Fysen har haft godt fat i den så sent som i går, men det er stadig uudholdeligt!!

Det er ikke sjovt at møde op på arbejde hver dag for så at gå hjem igen nogle timer efter. Min chef er utrolig sød og han virker forstående, men de blikke jeg får fra mine kollegaer er langt fra behagelige.

Det er som om de lige "måler" mig om jeg nu også har ondt nok til at gå hjem

Har mest af alt lyst til bare at melde mig syg resten af graviditeten, men er det ikke svagt? Burde jeg kæmpe det sidste?

Jeg er allerede afskrevet til barsel (går på barsel d. 13. April) så jeg har næsten ikke noget at lave på job... hvilket ikke gør hverdagen sjovere.

Hvad ville i gør?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. marts 2012

Janni.

Tænk på dig selv. Der er ingen der belønner dig for andet. 

Ved det er hårdt, men hvis ikke du skulle kunne tænke på dig selv, hvem skulle så kunne?

Anmeld

20. marts 2012

LotusCPH

Ja havde samme problem. Blev selv sygemeldt og ikke med min gode vilje. Med kræftceller og graviditet og nu svær bækkenløsning er jeg glad for bossen og lægerne på riget bankede i bordet. Det er ikke kun DIg du skal tage hensyn til, men til baby. Lyt til din krop - det er det der er kunsten i en graviditet. 

Har ik selv været for god til at lytte til kroppen, men så svarer kroppen også igen !! Går også til fys og det hjælper også meget lidt. Må og kan heller ik så meget desværre , når man er en der normalt er på farten. 

Men mærk efter om en evt. sygemelding er for dig. Lyder til det og går du allerede fra nu her - så er det ikke meget tid før du alligevel skulle fra.

Denne graviditet er ONCE IN A LIFETIME - ingen graviditet er ens og ingen takker dig for at du slider dig op og gør noget kroppen har sagt fra overfor.

SÅ mærk efter !  

Anmeld

20. marts 2012

Linda-M

Janni. skriver:

Tænk på dig selv. Der er ingen der belønner dig for andet. 

Ved det er hårdt, men hvis ikke du skulle kunne tænke på dig selv, hvem skulle så kunne?

Tak Janni. Det var søde ord, det hjælper nogen gange at andre udefra kan sige det samme som dem man har nær

Anmeld

20. marts 2012

Linda-M

LotusCPH skriver:

Ja havde samme problem. Blev selv sygemeldt og ikke med min gode vilje. Med kræftceller og graviditet og nu svær bækkenløsning er jeg glad for bossen og lægerne på riget bankede i bordet. Det er ikke kun DIg du skal tage hensyn til, men til baby. Lyt til din krop - det er det der er kunsten i en graviditet. 

Har ik selv været for god til at lytte til kroppen, men så svarer kroppen også igen !! Går også til fys og det hjælper også meget lidt. Må og kan heller ik så meget desværre , når man er en der normalt er på farten. 

Men mærk efter om en evt. sygemelding er for dig. Lyder til det og går du allerede fra nu her - så er det ikke meget tid før du alligevel skulle fra.

Denne graviditet er ONCE IN A LIFETIME - ingen graviditet er ens og ingen takker dig for at du slider dig op og gør noget kroppen har sagt fra overfor.

SÅ mærk efter !  

Puha, det var da også noget af en omgang du har været igennem

- og du har da evigt ret!

Har snakket med kæresten og vil snakke med min chef i morgen om ikke jeg bare skal sygemeldes helt. De er jo heller ikke tjent med en medarbejder de alligevel ikke kan regne med!

Det ville bare lette så meget altså

Anmeld

20. marts 2012

MyBigWish

Du skal tænke på dig selv, det er ikke det værd at gå på arbejde og så ende med at have mere ondt.. 

Da jeg var gravid have jeg også problemer med Ikas nerven, men jeg haved rigtig god effekt af akupunktur 

Anmeld

20. marts 2012

LotusCPH

Også for din arb.plads skyld. Så ved de du har det godt og får en hel medarb. tilbage igen Det er jo bedst for alle parter  

Jahh har været igennem en del allerede så fødsel ska jeg nok komme igennem Men hva kvinder har jo født i årtier men kroppe er jo også forskellige Men det er jo dejligt at være gravid- heldigvis havde jeg slet ingen kvalme overhovedet - døjer kun med lidt sure opstød og det er det - mærker lillemanden hver dag. En lille cykelrytter som sin far

Lyder godt du er nået til den konklussion - der er jo graviditetsrelateret sygemelding og den får du af din læge. Og så afl. den til arb Så er det klaret

pøj pøj vi må jo støtte hinanden herinde

Anmeld

20. marts 2012

De3Guldklumper

Linda-M skriver:

Åhh jeg er bare nød til at komme af med mine frustrationer! Hvilket bedre sted end her, hvor det er helt ok at melde ud af graviditet ikke altid er en dans på roser

Jeg har såååå ondt i min ryg! Jeg går til fys., men hun kan ikke hjælpe mig. Det skyldes at lillemanden ligger med et konstant pres på min ribben i højre side og det forplanter sig om i ryggen og gør mega av!

Jeg kan ikke holde til en fuld dag på arbejde da jeg er nød til at lægge mig ned for at aflaste.

Ydermere har min iskas i højre baller valgt at gøre min hverdag endnu mere begrænset! Av for s%&#&$ den gør ondt. Fysen har haft godt fat i den så sent som i går, men det er stadig uudholdeligt!!

Det er ikke sjovt at møde op på arbejde hver dag for så at gå hjem igen nogle timer efter. Min chef er utrolig sød og han virker forstående, men de blikke jeg får fra mine kollegaer er langt fra behagelige.

Det er som om de lige "måler" mig om jeg nu også har ondt nok til at gå hjem

Har mest af alt lyst til bare at melde mig syg resten af graviditeten, men er det ikke svagt? Burde jeg kæmpe det sidste?

Jeg er allerede afskrevet til barsel (går på barsel d. 13. April) så jeg har næsten ikke noget at lave på job... hvilket ikke gør hverdagen sjovere.

Hvad ville i gør?

Jeg døjede selv med min iskiasnerve i begge mine graviditeter. 2 gang var så slemt at den at og til slog det ene en væk under mig. 

Jeg synes bestemt du skal søge noget akupunktur - det gør underværker

Anmeld

20. marts 2012

Linda-M

LotusCPH skriver:

Også for din arb.plads skyld. Så ved de du har det godt og får en hel medarb. tilbage igen Det er jo bedst for alle parter  

Jahh har været igennem en del allerede så fødsel ska jeg nok komme igennem Men hva kvinder har jo født i årtier men kroppe er jo også forskellige Men det er jo dejligt at være gravid- heldigvis havde jeg slet ingen kvalme overhovedet - døjer kun med lidt sure opstød og det er det - mærker lillemanden hver dag. En lille cykelrytter som sin far

Lyder godt du er nået til den konklussion - der er jo graviditetsrelateret sygemelding og den får du af din læge. Og så afl. den til arb Så er det klaret

pøj pøj vi må jo støtte hinanden herinde

Min læge siger ellers, at de ikke kan sygemelde mig med mindre jeg eller barnet er i fare og at det er op til mig selv at sygemelde mig?
Forsøgte nemlig at få en deltids sygemelding for nogle uger tilbage, så jeg trods alt havde noget at give til min arbejdsplads.

Det er nok også det der gør sygemelding svær, for mangler lidt at jeg har en læge i ryggen.

Jeg syntes også det var dejligt at være gravid da jeg kunne begynde at holde mad i mig igen i uge 16 efter at have kastet op konstant siden uge 7, men syntes dælme ikke det er sjovt lige nu.

Men håber en sygemelding kan give mig den ro der skal til, så jeg kan nyde det sidste stykke tid.

Der er også godt gang i ham jeg har i maven, og sikke han vokser! Puha altså

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.