Ihhh se hvad der kom til mig idag :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

473 visninger
2 svar
0 synes godt om
20. marts 2012

AnnaK89

... Eller til prinsesserne ihvertfald

Jeg lavede en tråd den anden dag, om hvor I helst shoppede på nettet, og der var lidt en der nævnte Trendyshop

Og der gik jeg så vist lidt amok

Alt sammen til den lille sum af 737 kr

Billed 1: Til baby-fisen i maven - Joha ugledragt, Phister og Philina bukser og 5 par søde strømper

Billed 2: Til baby-fisen i maven - Joha body, Phister og Philina t-shirt (lilla - og synes det er helt vildt, men den kostede kun 24 kr ) og Aya Naya t-shirt

Billed 3: Til den store prinsesse - 2 trøjer fra Minymo og en trøje fra Me Too (den med uglen)

Billed 4: Til den store prinsesse - 2 super søde sommerkjoler fra Phister og Philina og et par lækre bukser, også fra Phister og Philina

Må sige, der er virkelig nogle penge at spare, når man køber på outlet - det må jeg til at gøre til en vane og bruge noget mere Det er jo vildt så meget man kan få for pengene

Tusind tak for alle de sider i nævnte for mig i min anden tråd  

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. marts 2012

Tanjadamgaard

... Eller til prinsesserne ihvertfald

Jeg lavede en tråd den anden dag, om hvor I helst shoppede på nettet, og der var lidt en der nævnte Trendyshop

Og der gik jeg så vist lidt amok

Alt sammen til den lille sum af 737 kr

Billed 1: Til baby-fisen i maven - Joha ugledragt, Phister og Philina bukser og 5 par søde strømper

Billed 2: Til baby-fisen i maven - Joha body, Phister og Philina t-shirt (lilla - og synes det er helt vildt, men den kostede kun 24 kr ) og Aya Naya t-shirt

Billed 3: Til den store prinsesse - 2 trøjer fra Minymo og en trøje fra Me Too (den med uglen)

Billed 4: Til den store prinsesse - 2 super søde sommerkjoler fra Phister og Philina og et par lækre bukser, også fra Phister og Philina

Må sige, der er virkelig nogle penge at spare, når man køber på outlet - det må jeg til at gøre til en vane og bruge noget mere Det er jo vildt så meget man kan få for pengene

Tusind tak for alle de sider i nævnte for mig i min anden tråd  

Ej hvor er det altså noget lækkert tøj, du har fået købt  hvad er hjemmesiden ? 

Anmeld

20. marts 2012

AnnaK89

Tanjadamgaard skriver:

Ej hvor er det altså noget lækkert tøj, du har fået købt  hvad er hjemmesiden ? 

Det er bare rigtig lækkert

Det er inde på Trendyshop.dk - og så under outlet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.