bekymret for min baby

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. marts 2012

Humanincubator

du skriver at du allgievel ikke kan hjælpe til derhjemme, så måske det også vil være en lettelse for din datter og din mand, at de ikke skal spekulere på, om du nu er okay?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. marts 2012

merle2010

Humanincubator skriver:

Du bliver nødt til at få noget væske i et drop, når du kaster alting op! Din familie skal nok finde ud af det - du er i hvert fald nødt til at ringe til lægen igen og sige, at det hele kommer op!

Det er ikke for sjov, at de vil indlægge dig!

Hilsen Sygeplejersken med den løftede pegefinger!!!!!

hihi.. ej undskyld jeg griner, det var bare det du skrev med den løftede pegefinger..

jaa jeg må jo nok sande at jeg må kontakte dem igen

de er ikke bekymrede for min baby, mere for om jeg kollapser af væskemangel...

jeg hader bare det der drop ting, og det der stativ man skal gå rundt med...

Anmeld

20. marts 2012

merle2010

Humanincubator skriver:

du skriver at du allgievel ikke kan hjælpe til derhjemme, så måske det også vil være en lettelse for din datter og din mand, at de ikke skal spekulere på, om du nu er okay?

min mand bedte mig faktisk om at tage afsted, det jeg var en belastning herhjemme

netop fordi jeg intet kan og vores datter kan ikke forstå at jeg er så dårlig hele tiden....

jeg får ellers zofran 3 gange dagligt, men de hjælper altså ikke mere

kan man blive resistent over for sådan nogle???

de har hjulpet mig siden uge 10 ca... men har ingen virkning mere

Anmeld

20. marts 2012

Humanincubator

Hmm, man anbefaler ikke at bruge Zofran til gravide, så det tror jeg faktisk, at jeg lige ville tage op med min læge igen :O (kilde: medicin.dk) Men du skal ikke blive nervøs, for man mener ikke, at det giver problemer, men man ved det ikke 100 procent.

Men måske dine symptomer ville være endnu værre, hvis du ikke tog det :O Det er ikke til at vide. Jeg tror ikke, at man kan blive immun, men det er bestemt ikke noget, jeg er sikker på.

Og ja, det er fesent at skulle gå rundt med droppet, men når du kaster alt andet op, så er det vigtigt, at du får nogle salte etc. et andet sted fra!!!!

Anmeld

20. marts 2012

Humanincubator

Og hvis du pludselig kollapser, så skal du alligevel indlægges og sikkert i meget længere tid

Anmeld

20. marts 2012

Fam. Madsen

God bedring

Anmeld

21. marts 2012

Mamalou

Humanincubator skriver:

Og hvis du pludselig kollapser, så skal du alligevel indlægges og sikkert i meget længere tid

Tak for tippet. Jeg tænker også at det er i den retning, jeg vil gå. Hun har ofte en fed frisure

Anmeld

21. marts 2012

Mamalou

Mamalou skriver:

Tak for tippet. Jeg tænker også at det er i den retning, jeg vil gå. Hun har ofte en fed frisure

Undskyld. Jeg citerede på et indlæg i min debat og endte her. Mystisk. Se bort fra hvad jeg har skrevet! 

Anmeld

21. marts 2012

Princesspigen

merle2010 skriver:

jeg har været indlagt for en måned siden

og lægen ville indlægge mig igen idag, men jeg ville hellere blive hjemme.. jeg kaster jo alt op alligevel..

har drukket meget og spist da jeg kom hjem, det er så lige kommet op igen alt sammen

jeg bliver sindsyg.. føler mig så uduelig og som verdens dårligste mor når jeg ikke kan varetage min datter i øjelikket.. GODT jeg har min mad...

er ked af det er så slemt og det går ud over din datter, men ja godt du har du man til at passe på dig..

føler med dig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.