Fedtet hår under graviditeten ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. marts 2012

Camillos

Sørens skriver:

Pudsig, du følger mit mønster..jeg var MEGA oppustet de første 7-8 uger og åd som en tærsker! Men efter uge 12 cirka da skiftede det helt rundt og nu kan jeg kun få "sunde" ting ned....alt skal være så frisk som muligt...og så lige sodavandsis!!!! UMMMM, og de kan jo fåes temmelig kalorielette!   Så hold ud måske sker det samme for dig!

PS. Jeg har taget 6 kg på ind til nu! Så det stagnerer på et tidspunkt

(har intet taget på de sidste 14 dage)

jeg håber du har sååå ret i at jeg kun kan klarer sund mad snart det ville da være alletiders! ...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. marts 2012

Masig

Sørens skriver:

Min tørshampoo hedder:

Got2b Rock'in it Encore fresh dry shampoo fra Schwarzkopf. og det fåes bl.a i Føtex til omkring 40kr.

Og hvis ikke den virker så fortvivl ikke, så er den fra matas virkelig god, selvom den er dobbelt så dyr.. den fra Got2B virkede nemlig ikke på mig, men den fra Matas gør underværker.. jeg har sjovt nok fået mindre fedtet hår efter jeg blev gravid men døjede meget med det førhen og der er tørshampoo altså lige sagen.. husk at jo mere du vasker dit hår jo mere fedtet bliver det.. Du vasker alle de naturlige fedtlag af, så hovedbunden skal producerer endnu mere fedt og derfor bliver håret mere fedtet af at blive vasket... Ved godt det er ulækkert med fedtet hår, men man gør det faktisk værre af at vaske det hver dag.. Så prøv tørshampooen istedet

Anmeld

20. marts 2012

C@mill@

Camillos skriver:

er der nogen af jer der kender det? jeg skal faktisk vaske det hver dag for at det ikke fedter, med shampoo! har altid holdt mig til hv 2 dag ... Irriterende  

Ved godt det lyder mega mega klamt men prøv at gå så mange dage du kan uden at vaske føntørre eller style dit hår OVERHOVEDET!!!! Heller ik tør shampoo, det r nemlig sådan at jo mere du vasker fedtet væk jo mere fedt laver din hovedbund så det r en ond cirkel at komme ind i... Jo flere dage du kan gå ( og ja jeg ved godt det bliver hårdt og klamt) jo mindre fedt vil din hovedbund lave og når du så vasker igen vil håret ik blive så let fedtet... Det tager tid at vende håret til det og ja man skal gå lidt rundt med fedtet hår men gør det nu hvor det r "lovligt" at have noget på hovedet for at dække det i forhold til sommer hvor du ville se endnu mere mærkelig ud med hue på 

Anmeld

20. marts 2012

Camillos

C@mill@ skriver:

Ved godt det lyder mega mega klamt men prøv at gå så mange dage du kan uden at vaske føntørre eller style dit hår OVERHOVEDET!!!! Heller ik tør shampoo, det r nemlig sådan at jo mere du vasker fedtet væk jo mere fedt laver din hovedbund så det r en ond cirkel at komme ind i... Jo flere dage du kan gå ( og ja jeg ved godt det bliver hårdt og klamt) jo mindre fedt vil din hovedbund lave og når du så vasker igen vil håret ik blive så let fedtet... Det tager tid at vende håret til det og ja man skal gå lidt rundt med fedtet hår men gør det nu hvor det r "lovligt" at have noget på hovedet for at dække det i forhold til sommer hvor du ville se endnu mere mærkelig ud med hue på 

Tak, jeg har prøvet at gå en uge .. uden at vaske det.. men det klør så forfærdeligt og kan virkelig virkelig virkelig ikke holde det ud.. Så vaskede jeg det.. og allerede dagen efter var det så fedtet igen  

så ved snart ikke mine levende råd.. 

Anmeld

20. marts 2012

Masig

C@mill@ skriver:

Helt enig, det virkede også her, da jeg kom ind i den onde cirkel med at vaske hver dag...

Anmeld

20. marts 2012

Camillos

Masig skriver:

Og hvis ikke den virker så fortvivl ikke, så er den fra matas virkelig god, selvom den er dobbelt så dyr.. den fra Got2B virkede nemlig ikke på mig, men den fra Matas gør underværker.. jeg har sjovt nok fået mindre fedtet hår efter jeg blev gravid men døjede meget med det førhen og der er tørshampoo altså lige sagen.. husk at jo mere du vasker dit hår jo mere fedtet bliver det.. Du vasker alle de naturlige fedtlag af, så hovedbunden skal producerer endnu mere fedt og derfor bliver håret mere fedtet af at blive vasket... Ved godt det er ulækkert med fedtet hår, men man gør det faktisk værre af at vaske det hver dag.. Så prøv tørshampooen istedet

Tak ... jeg vil prøve lidt af hvert hehe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.