Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hej skønne piger
Jeg har længe tænkt på, at jeg gerne vil have taget nogle mave billeder Men tænker samtidig at det skal være en gave til min mand - han har snart fødselsdag Så det skal ikke bare være mavebilleder, men sådan lidt vovede, ikke decideret frække, men sensuelle
Havde forestillet mig noget med en hvid skjorte, ingen BH og så en sød lille trusse Men hvor maven stadig er i centrum Er det for underligt?
Nogen der kender nogen, så kan dette? Gerne heroppe i Nordjylland et sted, men kan også godt gå med til midtjylland
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
I må også gerne bare fortælle om I synes det er helt skørt? Hvis ikke I kender en fotograf
AnnaKJ skriver: I må også gerne bare fortælle om I synes det er helt skørt? Hvis ikke I kender en fotograf
Kender ikke lige en fotograf, men synes det er en fed ide! Prøv lige at tjek det her billede! Er det ikke cute?
Sørens skriver: Kender ikke lige en fotograf, men synes det er en fed ide! Prøv lige at tjek det her billede! Er det ikke cute?
Jo det er mega sødt
Kender heller ikke lige en fotograf i det område men synes da det er en superfed ide!!
Det her er slet ikk i nærheden af Nordjylland.. Men tænkte du (Og andre måske) kunne finde lige inspiration i disse:
http://www.luxfoto.dk/Lux_Foto/Galleri/Sider/Gravid.html
Jeg er selv helt vilde med billederne og når maven er blevet lidt større skal jeg selv ha taget af samme fotograf, glæder mig og forstår godt du vil ha det lidt "dirty", det jo skide godt!
nettemor skriver: Kender heller ikke lige en fotograf i det område men synes da det er en superfed ide!!
Tak - tror det bliver rimelig grænseoverskridende, men det er helt sikkert det værd
AnnaKJ skriver: Tak - tror det bliver rimelig grænseoverskridende, men det er helt sikkert det værd
Hvis du finder en fotograf som du har hørt godt om og du snakker med ham/hende inden. Så mærk efter hvordan kemien er. Jeg har mødt fotografer hvor jeg godt ville turde få taget sådan et billed af. Men også nogle jeg aldrig ville turde det ved. Ved ikke hvorfor. Bare en fornemmelse jeg har haft. Og jeg tror det er vigtigt at følge den slags fornemmelser..
Sophie.Hammershøy skriver: Det her er slet ikk i nærheden af Nordjylland.. Men tænkte du (Og andre måske) kunne finde lige inspiration i disse: http://www.luxfoto.dk/Lux_Foto/Galleri/Sider/Gravid.html Jeg er selv helt vilde med billederne og når maven er blevet lidt større skal jeg selv ha taget af samme fotograf, glæder mig og forstår godt du vil ha det lidt "dirty", det jo skide godt!
Billederne er bare super flotte, men nej det er jo desværre ikke lige i nærheden
Tror det kommer til at kræve meget af mig at stille op til sådan en lidt sensuel fotografering, men tror bare det er det hele værd
Forresten. Hvis det er kunne gaven jo også være at I fik taget nogle billeder sammen? Hvis det var noget din mand kunne være interesseret i
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128