Mavebilleder - fotograf?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

928 visninger
17 svar
0 synes godt om
20. marts 2012

AnnaK89

Hej skønne piger

Jeg har længe tænkt på, at jeg gerne vil have taget nogle mave billeder Men tænker samtidig at det skal være en gave til min mand - han har snart fødselsdag Så det skal ikke bare være mavebilleder, men sådan lidt vovede, ikke decideret frække, men sensuelle

Havde forestillet mig noget med en hvid skjorte, ingen BH og så en sød lille trusse  Men hvor maven stadig er i centrum  Er det for underligt? 

Nogen der kender nogen, så kan dette? Gerne heroppe i Nordjylland et sted, men kan også godt gå med til midtjylland

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. marts 2012

AnnaK89

I må også gerne bare fortælle om I synes det er helt skørt? Hvis ikke I kender en fotograf  

Anmeld

20. marts 2012

Sørens

AnnaKJ skriver:

I må også gerne bare fortælle om I synes det er helt skørt? Hvis ikke I kender en fotograf  

Kender ikke lige en fotograf, men synes det er en fed ide! Prøv lige at tjek det her billede! Er det ikke cute?

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

20. marts 2012

AnnaK89

Sørens skriver:

Kender ikke lige en fotograf, men synes det er en fed ide! Prøv lige at tjek det her billede! Er det ikke cute?

Jo det er mega sødt

Anmeld

20. marts 2012

Nettemor

Kender heller ikke lige en fotograf i det område men synes da det er en superfed ide!!

Anmeld

20. marts 2012

Isaac's mor

Det her er slet ikk i nærheden af Nordjylland.. Men tænkte du (Og andre måske) kunne finde lige inspiration i disse:

http://www.luxfoto.dk/Lux_Foto/Galleri/Sider/Gravid.html

Jeg er selv helt vilde med billederne og når maven er blevet lidt større skal jeg selv ha taget af samme fotograf, glæder mig og forstår godt du vil ha det lidt "dirty", det jo skide godt!

Anmeld

20. marts 2012

AnnaK89

nettemor skriver:

Kender heller ikke lige en fotograf i det område men synes da det er en superfed ide!!

Tak - tror det bliver rimelig grænseoverskridende, men det er helt sikkert det værd

Anmeld

20. marts 2012

Nettemor

AnnaKJ skriver:

Tak - tror det bliver rimelig grænseoverskridende, men det er helt sikkert det værd

Hvis du finder en fotograf som du har hørt godt om og du snakker med ham/hende inden. Så mærk efter hvordan kemien er. Jeg har mødt fotografer hvor jeg godt ville turde få taget sådan et billed af. Men også nogle jeg aldrig ville turde det ved. Ved ikke hvorfor. Bare en fornemmelse jeg har haft. Og jeg tror det er vigtigt at følge den slags fornemmelser..

Anmeld

20. marts 2012

AnnaK89

Sophie.Hammershøy skriver:

Det her er slet ikk i nærheden af Nordjylland.. Men tænkte du (Og andre måske) kunne finde lige inspiration i disse:

http://www.luxfoto.dk/Lux_Foto/Galleri/Sider/Gravid.html

Jeg er selv helt vilde med billederne og når maven er blevet lidt større skal jeg selv ha taget af samme fotograf, glæder mig og forstår godt du vil ha det lidt "dirty", det jo skide godt!

Billederne er bare super flotte, men nej det er jo desværre ikke lige i nærheden

Tror det kommer til at kræve meget af mig at stille op til sådan en lidt sensuel fotografering, men tror bare det er det hele værd

Anmeld

20. marts 2012

Nettemor

Forresten. Hvis det er kunne gaven jo også være at I fik taget nogle billeder sammen? Hvis det var noget din mand kunne være interesseret i

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.