crille skriver:
Kender jo ikek nogen af dem du taler om, men jeg tænker at det da netop er at vise dig respekt at hun spørger dig om hun må fortælle det videre..
Syntes det er sejt gået jer der kan holde på hemmeligheden og selvfølgelig skal det respekteres. Selv havde jeg flere på speeddial så snart stregerne var der på testen
Ja, er også rigtig glad for hun respekteret det og spurgte mig først før hun havde tænkt at sige det, men på det tidspunkt jeg skrev indlægget var jeg en hidsigprop hehe, synes jeg er begyndt at blive irriteret og sur ret hurtigt nu når jeg er gravid, det kan fandme godt være belastende at være i nærheden af mig.
Men som sagt da jeg opdagede det, ville jeg så gerne fortælle alle og enhver, men både jeg og min mand har fn stor familie og når først vores onkler opdager det så spreder det sig automatisk til deres koner og alle ved hvordan kvinder er, så spreder det sig, og jeg føler bare at det sjovere fra min side at folk først opdager det når min mave er stor og når de først kan se det på mig, for de fleste ude fra familien og min mands familie altså hans fætre og kusiner er rigtig lede og de få ondt i røven, + de giver bare de mest irriterende kommentar til en.. Derfor har vi holdt det hemmeligt :-) men ikke fra vores forældre for de skal da vide de bliver bedsteforældre :-)
Anmeld