kom nu ud

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

439 visninger
7 svar
0 synes godt om
20. marts 2012

Sujan

Nu synes jeg ikke det er så sjovt mere.. har termin på søndag og har nydt min graviditet.. men nu synes jeg det er hårdt... Har konstant ondt i kroppen.. plukveerne er stride. Har ingen energi så magter ingenting... Så nu er jeg altså klar til hun kommer..

Mærkeligt som man kan vende helt rundt. For et par dage siden ønskede jeg bære hun blev derinde længe fordi jeg bare elsker at være gravid og kommer til at savne maven... Men nu gider jeg ikke mere.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. marts 2012

LineSchack

Forstår din frustration, er selv gået 5 dage over termin og det bare hårdt og øv...du har helt ret i at det vildt det kan skifte så hurtig for de sidste 9 måneder er bare fløjet afsted. Men da jeg fik afvide sidste torsdag at der ville gå ti dage til igangsættelse føles de bare som de 9 måneder om igen...og det hjælper hellere ikk at nogen blir dårlige.... Men d for lige en krammer med på vejen og kryds fingre for d kan stadig føde før eller på terminen...håber snart d for din lille guldklump ud, ved godt det ikk hjælper men uoverskueligheden blir ikk ligefrem nemmere...hold ud det slut lige omme lidt også starter dit nye liv med den største gave man overhovedet kan forstille sig .

Anmeld

20. marts 2012

FogL

Puha hvor jeg kender det. Gik 13 dage over tid, og for fanden hvor er tiden bare uoverskueligt lang! 

Men gør dig selv den tjeneste, at lave noget.. Selvfølgelig ikke noget, som er for langt fra FG  

Anmeld

20. marts 2012

Sujan

LineSchack skriver:

Forstår din frustration, er selv gået 5 dage over termin og det bare hårdt og øv...du har helt ret i at det vildt det kan skifte så hurtig for de sidste 9 måneder er bare fløjet afsted. Men da jeg fik afvide sidste torsdag at der ville gå ti dage til igangsættelse føles de bare som de 9 måneder om igen...og det hjælper hellere ikk at nogen blir dårlige.... Men d for lige en krammer med på vejen og kryds fingre for d kan stadig føde før eller på terminen...håber snart d for din lille guldklump ud, ved godt det ikk hjælper men uoverskueligheden blir ikk ligefrem nemmere...hold ud det slut lige omme lidt også starter dit nye liv med den største gave man overhovedet kan forstille sig .

Sender vestøv i din retning.. prøver at forberede mig på at gå over tid.. men nu har man fokuseret på den dato så længe at der bare ikke er noget efter den:-)

Håber snart du får din baby i armene...

Dejligt med folk der kan sætte sig ind i det

Anmeld

20. marts 2012

Sujan

ciepige skriver:

Puha hvor jeg kender det. Gik 13 dage over tid, og for fanden hvor er tiden bare uoverskueligt lang! 

Men gør dig selv den tjeneste, at lave noget.. Selvfølgelig ikke noget, som er for langt fra FG  

Ja puha 13 dage er længe...

Prøver at forberede mig på at jeg kan gå de 14 dage over.. men er svært at forestille sig..

Skal til JM i morgen og er spændt på om hun undersøger mig eller hvad..

Prøver også at lave noget men kan være svært når energien ikke er der.

Anmeld

20. marts 2012

LineSchack

Tak skal d ha og sender en masse tilbage ...ja forstår godt d har stirret dig blind på den dato, det jo ens målestok også er der bare desværre sommetider 14 dage mere... Blev også enig med min kæreste om at vi var blevet snydt, det hedder man er gravid i 9 måneder men ikk alle Hehe ....Håber virkelig for dig d ikk behøver at gå længere end den magiske dato.... Men ja ciepige har ret prøv at lav et eller andet, om det så er at købe en masse gode sager ind også leje nogle film smide sig på sofaen også blive forkælet af kæresten... Så går tiden også...sender alle mine tanker til dig ìg håber d snart har din bebs i armene.....

Anmeld

20. marts 2012

FogL

Sujan skriver:

Ja puha 13 dage er længe...

Prøver at forberede mig på at jeg kan gå de 14 dage over.. men er svært at forestille sig..

Skal til JM i morgen og er spændt på om hun undersøger mig eller hvad..

Prøver også at lave noget men kan være svært når energien ikke er der.

Ja det er forfærdeligt at gå så lang tid over. Ville først være blevet sat igang 15 dage over tid, så er glad for, at det blev før! Hver time tæller.. 

Træls at energien ikke er der, jeg var rastløs til sidst, så selv uden energi ville noget at lave have gjort det meget nemmere.. 

Du kan altid bede JM eller FG om en undersøgelse  

Anmeld

20. marts 2012

Sujan

Ih så håber jeg at jeg kan bede JM om en undersøgelse i morgen..

Kan godt se jeg ikke skal brokke mig, da der er mange der går over tid.. må væbne mig med tålmodighed

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.