FB om Jack lækkermås + billeder

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. marts 2012

Dansker I Holland

Chalala85 skriver:

Hej i elskede damer

Så er der lidt ro så jeg endelig kan dele mit livs største oplvelse med jer. Jeg fik lov til at føde Jack selv og det er det bedste jeg til dagd dato har oplevet

Nåh men here goes...

Tirsdag d. 13/3-12 ved 16 ´tiden begynder mine plukveer at tage til og jeg tager så småt tid på dem. Der er 5 min imellem men tænker det bliver ikke til noget...

Vi får spist aftensmad og manden synes jeg skal putte lidt, hvis nu der skulle ske mere så jeh har kræfter.

Omkring kl. 19 kan jeg ikke rigtig holde det ud mere og ringer til FG. Vi får kørt storebror til svigerne og drager mod Herlev Hospital.

Vi ankommer omkring kl. 20 og får kørt en CTG og undersøgt indvendigt... er 4 cm åben og har veer, men uregelmæssige og bliver derfor sent hjem med beskeden om at der nok går nogen dage endnu

På vej hjem tager de til og da vi er hjemme og ligger i sengen kan jeg dårligt holde det ud. kl. 22.30 ringer manden til FG  da han ikke mener der vil gå dage

ankommer til FG 23.05

Veer 2-4 min varrighed ca. 60sek.

Fosterskøn 3600g

Får kørt CTG og følges på fødegangen.

kl, 01.00 tiltagende veer afventer og gør klar til klyx.

kl. 01.45 Kraftige veer god kontrol med vejrtrækning, 8cm åben, ikke tid til klyx.

Kl. 02.02 Spontant vandafgang - fin farve

kl. 02.10 pressetræng men afvt. lidt endnu.

kl. 02.40 Kommer op at stå, holder om far og vrikker med underlivet.

Kl. 02.50 Opfordres til at presse med på pressetræng

Kl. 03.20 Op og stå henover sengen i 4 veer.

Kl. 03,35 God fremgang Hovedet kan skimtes, ren O2 på maske.

Kl, 03.56 Fødes en velskabt levende dreng Apgar 10/1 - 10/5 ( dygtig dreng )

Vægt 4572g 54cm

Jeg fik kun lattergas og ilt under fødslen og jeg bristede ikke eller noget på trods af en hurtig fødsel og en stor dreng

Min bonusmor var med og hun klippede navlestrengen

Det er den bedste fødsel jeg kunne ønske mig

Og nu, lidt billeder af vores guld

Kæmpe tillykke og sikke en sej beretning smiler... SÅ glad på jeres vegne med lille Jack

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. marts 2012

Alexander&Lærke

tillykke med den store basse dreng....

Anmeld

6. april 2012

Camulla

Chalala85 skriver:

Hej i elskede damer

Så er der lidt ro så jeg endelig kan dele mit livs største oplvelse med jer. Jeg fik lov til at føde Jack selv og det er det bedste jeg til dagd dato har oplevet

Nåh men here goes...

Tirsdag d. 13/3-12 ved 16 ´tiden begynder mine plukveer at tage til og jeg tager så småt tid på dem. Der er 5 min imellem men tænker det bliver ikke til noget...

Vi får spist aftensmad og manden synes jeg skal putte lidt, hvis nu der skulle ske mere så jeh har kræfter.

Omkring kl. 19 kan jeg ikke rigtig holde det ud mere og ringer til FG. Vi får kørt storebror til svigerne og drager mod Herlev Hospital.

Vi ankommer omkring kl. 20 og får kørt en CTG og undersøgt indvendigt... er 4 cm åben og har veer, men uregelmæssige og bliver derfor sent hjem med beskeden om at der nok går nogen dage endnu

På vej hjem tager de til og da vi er hjemme og ligger i sengen kan jeg dårligt holde det ud. kl. 22.30 ringer manden til FG  da han ikke mener der vil gå dage

ankommer til FG 23.05

Veer 2-4 min varrighed ca. 60sek.

Fosterskøn 3600g

Får kørt CTG og følges på fødegangen.

kl, 01.00 tiltagende veer afventer og gør klar til klyx.

kl. 01.45 Kraftige veer god kontrol med vejrtrækning, 8cm åben, ikke tid til klyx.

Kl. 02.02 Spontant vandafgang - fin farve

kl. 02.10 pressetræng men afvt. lidt endnu.

kl. 02.40 Kommer op at stå, holder om far og vrikker med underlivet.

Kl. 02.50 Opfordres til at presse med på pressetræng

Kl. 03.20 Op og stå henover sengen i 4 veer.

Kl. 03,35 God fremgang Hovedet kan skimtes, ren O2 på maske.

Kl, 03.56 Fødes en velskabt levende dreng Apgar 10/1 - 10/5 ( dygtig dreng )

Vægt 4572g 54cm

Jeg fik kun lattergas og ilt under fødslen og jeg bristede ikke eller noget på trods af en hurtig fødsel og en stor dreng

Min bonusmor var med og hun klippede navlestrengen

Det er den bedste fødsel jeg kunne ønske mig

Og nu, lidt billeder af vores guld

Ihh, stort tillykke med ham  

Anmeld

7. april 2012

Chalala85

Camulla skriver:

Ihh, stort tillykke med ham  

Tusind tak

Anmeld

7. april 2012

UnderCover37

Chalala85 skriver:

Tusind tak

Hvordan går det med jer alle sammen søde?

I må være ved at "vænne" jer til at være blevet en lidt større men meget rigere familie?  

Anmeld

7. april 2012

Chalala85

UnderCover34 skriver:

Hvordan går det med jer alle sammen søde?

I må være ved at "vænne" jer til at være blevet en lidt større men meget rigere familie?  

Det går rigtig godt synes jeg Men har ikke så meget tid til baby, det er lidt underligt når man har brugt enormt meget tid herinde inden han kom til verden

Hvad med dig?? Kan se du har haft en bio igen

Anmeld

7. april 2012

UnderCover37

Chalala85 skriver:

Det går rigtig godt synes jeg Men har ikke så meget tid til baby, det er lidt underligt når man har brugt enormt meget tid herinde inden han kom til verden

Hvad med dig?? Kan se du har haft en bio igen

Det er da bare herligt du slet ikke har tid til at være online  meeen vi savner da dine indlæg alligevel!

Tja, bio/SA (gik til 4+3 inden det kom ud igen + svagt positive tests) men ved sgu snart ikke hvad jeg skal gribe og gøre i.... må se hvad den kære gynækolog siger når han kommer fra ferie her den 16/4...

Jeg begynder faktisk at overveje om det er dét værd efterhånden!

Men det er ikke det denne tråd skal handle om! Vi skal da se mere Jack, skal vi ikke?

Anmeld

7. april 2012

Chalala85

UnderCover34 skriver:

Det er da bare herligt du slet ikke har tid til at være online  meeen vi savner da dine indlæg alligevel!

Tja, bio/SA (gik til 4+3 inden det kom ud igen + svagt positive tests) men ved sgu snart ikke hvad jeg skal gribe og gøre i.... må se hvad den kære gynækolog siger når han kommer fra ferie her den 16/4...

Jeg begynder faktisk at overveje om det er dét værd efterhånden!

Men det er ikke det denne tråd skal handle om! Vi skal da se mere Jack, skal vi ikke?

Jo det er helt sikkert herligt

Åh det er jeg virkelig ked af at høre Håber da den gyn kan give nogle svar, og kan godt forstå dine tanker om det hele. Men når det er sagt, så jo, det er det hele værd, for det skal nok lykkes

Jo i skal da, har lige oprettet en tråd med ldit flere billeder af ham, der skal nok komme endnu flere, skal bare lig ehave dem overført til min puter

Hvis det er så add mig på face, Charlotte Henriette Andersen, så skal jeg spamme dig hehe

Anmeld

7. april 2012

UnderCover37

Chalala85 skriver:

Jo det er helt sikkert herligt

Åh det er jeg virkelig ked af at høre Håber da den gyn kan give nogle svar, og kan godt forstå dine tanker om det hele. Men når det er sagt, så jo, det er det hele værd, for det skal nok lykkes

Jo i skal da, har lige oprettet en tråd med ldit flere billeder af ham, der skal nok komme endnu flere, skal bare lig ehave dem overført til min puter

Hvis det er så add mig på face, Charlotte Henriette Andersen, så skal jeg spamme dig hehe

Tak

Anmeld

7. april 2012

ulleby

Stort tillykke - sikke en fin dreng og en god oplevelse med fødslen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.