Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Han er virkelig lækker!!!! Stort stort tillykke med ham, og den flotte fødsel - du er vel nok sej!!!
Kh
Rosa
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
puuh.. det går lige i hjertet, når man selv lige har været der
Dejlig FB og sikke en skøn dreng <3 Han er virkelig lækker
Sikke da en lækker sag
Igen TILLYKKE med ham
Dejligt du havde en god oplevelse med fødslen...
Håber storebror trives i sin nye rolle, selvom det jo er noget af en omvæltning
Pøj pøj fremadrettet
Hvor ér han fantastisk lækker!
Sikke en fødsel, kan godt forstå at det var en kæmpe stor oplevelse!!
Store knus og mere tillykke herfra
Stort tillykke!!! Gud, hvor er Jack dejlig!!
Og er det kun mig, eller ligner han sin far utrolig meget??
Ihh hvor er han fin
Tillykke tillykke
isabellamor skriver: hvor er han SKØN og sikke nogle LÆÆÆÆKRE babykinder tillykke med ham endnu engang
hvor er han SKØN og sikke nogle LÆÆÆÆKRE babykinder
tillykke med ham endnu engang
Tusind tak Jeg elsker også de kinder
Sujan skriver: Den har jeg siddet og ventet på:-) tillykke med jeres dejlige dreng..han er godt nok en lækkermås Han var dog noget større end de havde skønnet hva:-) Hvor dejligt du bare havde en god fødsel. Håber min går ligesådan...
Den har jeg siddet og ventet på:-) tillykke med jeres dejlige dreng..han er godt nok en lækkermås Han var dog noget større end de havde skønnet hva:-) Hvor dejligt du bare havde en god fødsel. Håber min går ligesådan...
hehe tænkte jeg nok du havde Skulle lige finde overskudet frem hihi
Ja det er lidt vildt ¨så meget forkert.. men havde en moderkage på 930g! Det er vildt....
Valle81 skriver: Smuk lækker stor dreng:0)Og hvor fedt med en god fødsel, har selv 3 af slagsen bag mig, og de betyder også alt i verdenen for mig:0)
Smuk lækker stor dreng:0)Og hvor fedt med en god fødsel, har selv 3 af slagsen bag mig, og de betyder også alt i verdenen for mig:0)
Tal Ja så fantastisk... håber jeg en dag oplever en mere
mortilfreja skriver: Nååå hvor er han fiiin Og sikke da en fantastisk fødsel du har været igennem Stort tillykke med ham Kramz
Nååå hvor er han fiiin
Og sikke da en fantastisk fødsel du har været igennem
Stort tillykke med ham
Kramz
Ja det var så fantastisk Tak søde
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128