Lille Annika

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.489 visninger
10 svar
0 synes godt om
20. marts 2012

Øst

I Torsdags den 15 kom min lille pige ud, 40+6  3798g og 53 cm.. Er helt forelsket

Det er vores første barn så vidste kun noget om fødsler fra venner og nettet, så blev godt overrasket.. men er glad for det er overstået og jeg kan ha min lille pige i armene

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. marts 2012

micho

TILLYKKE

sikke fin hun er, håber i alle har det godt..

glæder mig så meget til det blir min tur  

Anmeld

20. marts 2012

Silja&Noam

WAUW en lækker bebs Stort tillykke

Anmeld

22. marts 2012

Bullerfnis

Stort tillykke, hun er da bare for lækker!

Anmeld

24. marts 2012

Sujan

Tillykke.. sikke fin hun er.. og med alt det hår:-)

Anmeld

24. marts 2012

Øst

Mange tak  hun er helt vidunderlig...

Anmeld

27. marts 2012

Dietzel

Os lige et stort tillykke herfra 

Og ja hun ser bare rigtig dejlig ud.. Hun har ca. samme manke som vores lille trold.. 

Anmeld

20. marts 2013

Miss-86

Hvor ser hun dejligt ud. Ved godt det er 1 år siden, men vil lige høre, hvordan overrasket du blev?

Anmeld

21. marts 2013

Øst

Miss-86 skriver:

Hvor ser hun dejligt ud. Ved godt det er 1 år siden, men vil lige høre, hvordan overrasket du blev?

Tusind tak  Hun er endnu lækre nu.. he he!

Det var bare en utrolig voldsom oplevelse synes jeg. Det tog mig rigtig mange måneder at komme igennem den  Tog alle mine udvidelsesveer hjemme fordi Herlev sagde at jeg ikke måtte komme ind. Det gjorde så at da min mand ringede ind for at fortælle at vi kom nu, for HAN kunne ikke holde til det mere, var jeg 9 cm åben og havde pressetrang på vej ind. Det hele skete på 4-5 timer og da vi så endelig kom derind ville jordemoderen ik tage mit vand. Så der gik 3½ time før hun overgav sig... og så presseveer i næsten 2 timer.

Øv! og så havde de så travlt på barselsgangen, at vi næsten først så personalet lige inden vi tog hjem.

Synes det var fantastisk at føde og min lille pige er perfekt og lige efter troede jeg bare det var sådan det foregik... Så var sku overrasket over forløbet og bestemt over smerten  

Men den kan man jo ik lige forberede sig på he he! 

Anmeld

24. marts 2013

Miss-86

Øst skriver:

Tusind tak  Hun er endnu lækre nu.. he he!

Det var bare en utrolig voldsom oplevelse synes jeg. Det tog mig rigtig mange måneder at komme igennem den  Tog alle mine udvidelsesveer hjemme fordi Herlev sagde at jeg ikke måtte komme ind. Det gjorde så at da min mand ringede ind for at fortælle at vi kom nu, for HAN kunne ikke holde til det mere, var jeg 9 cm åben og havde pressetrang på vej ind. Det hele skete på 4-5 timer og da vi så endelig kom derind ville jordemoderen ik tage mit vand. Så der gik 3½ time før hun overgav sig... og så presseveer i næsten 2 timer.

Øv! og så havde de så travlt på barselsgangen, at vi næsten først så personalet lige inden vi tog hjem.

Synes det var fantastisk at føde og min lille pige er perfekt og lige efter troede jeg bare det var sådan det foregik... Så var sku overrasket over forløbet og bestemt over smerten  

Men den kan man jo ik lige forberede sig på he he! 

Årh, ja på den måde, det kan jeg godt forstå, når du beskriver forløbet!

Det lyder til at det sagtens kunne have gået mere glat (hvis man kan sige det sådan, jeg mener ifht. personalet).

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.