William ½ år! :O

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

758 visninger
11 svar
0 synes godt om
20. marts 2012

HeidiØ

Ih altså, som tiden flyver - vi har ikke haft internet i 1½ uge, men nu er jeg tilbage, og vil liiiige opdatere, da William jo blev 6 mdr i tirsdags.

Det er heeeelt vanvittigt som tiden går! William er nu 72 cm lang og lige godt 8 kg! I fuld krig med to tænder, og spiser simpelthen alt hvad jeg laver til ham Helt fantastisk!!

Er vild med han kan sidde med ved bordet, og han snakker og pludre og smiler dagen lang. Derudover sover han fra 20-06 hver dag, hvilket er heeeelt fantastisk!

I får liiige lidt nye billeder

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. marts 2012

Sifling

Åh hvor er han nuser  Og sikke meget hår han har stadigvæk  
Er helt vild med det første og sidste billede  

Anmeld

20. marts 2012

HeidiØ

Sifling skriver:

Åh hvor er han nuser  Og sikke meget hår han har stadigvæk  
Er helt vild med det første og sidste billede  

Hihi tak

Ja, han har - det er dog blevet MEGET lysere! Men også vokset lidt tror jeg.

Anmeld

20. marts 2012

Sifling

HeidiØ skriver:

Hihi tak

Ja, han har - det er dog blevet MEGET lysere! Men også vokset lidt tror jeg.

Ja, Jolan var jo mørkhåret da han blev født, men alt det hår der vokser ud er lyst  

Anmeld

20. marts 2012

maryjane

Sikke smuk han er, det er vildt som tiden går. dejligt det går godt 

Anmeld

20. marts 2012

TrineMine86

HeidiØ skriver:

Ih altså, som tiden flyver - vi har ikke haft internet i 1½ uge, men nu er jeg tilbage, og vil liiiige opdatere, da William jo blev 6 mdr i tirsdags.

Det er heeeelt vanvittigt som tiden går! William er nu 72 cm lang og lige godt 8 kg! I fuld krig med to tænder, og spiser simpelthen alt hvad jeg laver til ham Helt fantastisk!!

Er vild med han kan sidde med ved bordet, og han snakker og pludre og smiler dagen lang. Derudover sover han fra 20-06 hver dag, hvilket er heeeelt fantastisk!

I får liiige lidt nye billeder

guuuud hvor er han dog skøn Heidi  og sikke stor han er blevet, han ligner jo sleeeet ikke en baby mere..

dejligt at det går så godt og at William er sådan en glad og nem dreng

her går det også godt, Magnus har lige fået den 1 tand igennem, han er lige blevet målt og vejet af sp idag, 73 lang og 8600 g  haha de bliver så store

Anmeld

20. marts 2012

HeidiØ

TrineMine86 skriver:

guuuud hvor er han dog skøn Heidi  og sikke stor han er blevet, han ligner jo sleeeet ikke en baby mere..

dejligt at det går så godt og at William er sådan en glad og nem dreng

her går det også godt, Magnus har lige fået den 1 tand igennem, han er lige blevet målt og vejet af sp idag, 73 lang og 8600 g  haha de bliver så store

Tak!

Tiden flyver ja! Dejlig basse du har dig - jeg sys det er læææænge siden William blev vejet, så derfor er mit lidt på skøn, hihi!

Men det er såååå vildt de er ½ år nu

Anmeld

20. marts 2012

HeidiØ

maryjane skriver:

Sikke smuk han er, det er vildt som tiden går. dejligt det går godt 

Tak  Det var sødt sagt!

Anmeld

21. marts 2012

Ka+Ma=Be

Hvor er det bare nogle super gode billeder  Han virker til at være en rigtig glad dreng!

Anmeld

22. marts 2012

HeidiØ

Katte87 skriver:

Hvor er det bare nogle super gode billeder  Han virker til at være en rigtig glad dreng!

Taak søde!

Ja, han er for det meste glad! Det er FANTASTISK!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.