Nogen der spiller Sims 3?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

400 visninger
4 svar
0 synes godt om
20. marts 2012

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

Og som bruger Byg en verden?

Ville høre inden jeg får lavet alt for meget om jeg går i den rigtige retning med lots osv... Har det kun på engelsk så aner faktisk ikke hvad det hedder på dansk

Kunne godt bruge nogle pointers med størrelser og antal osv af de forskellige ting...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. marts 2012

Princesspigen

Wampires skriver:

Og som bruger Byg en verden?

Ville høre inden jeg får lavet alt for meget om jeg går i den rigtige retning med lots osv... Har det kun på engelsk så aner faktisk ikke hvad det hedder på dansk

Kunne godt bruge nogle pointers med størrelser og antal osv af de forskellige ting...

spiller the sims 3, men ikke byg en verden dog vil jeg gerne følge med, ku jo være jeg blev klogere og gerne vil prøve det med tiden

Anmeld

21. marts 2012

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20
Princesspigen skriver:

spiller the sims 3, men ikke byg en verden dog vil jeg gerne følge med, ku jo være jeg blev klogere og gerne vil prøve det med tiden

det er skam simpelt nok at bruge det

når det altså ikke bugger som det oftest gør efter en 10-20 min...

Man "henter" et kort udfra dem de har lagt med og så sætter man lots (grunde) ind med enten at de er til huse som du kan købe med din simmer eller at de skal være offentlige som f.eks. kirkegård m.v. og så den nye funktion med at de kan være townie (aner ikke hvad den går ud på da det er til en ekstrapakke jeg ikke har)..

Og så sætter man veje ind så simmerne kan komme rundt og ligger ind med steder hvor der skal spawne fisk, sten, insekter og ting din sim kan plante...

det jeg søgte var lidt med hvad dem der henter verdener godt kan lide i deres...

og om der f.eks. var nogen der vidste at man bare ikke skal sætte et eller andet samme sted som noget andet for så kan simmerne ikke finde ud af det eller lignende...

Anmeld

21. marts 2012

Princesspigen

Wampires skriver:

det er skam simpelt nok at bruge det

når det altså ikke bugger som det oftest gør efter en 10-20 min...

Man "henter" et kort udfra dem de har lagt med og så sætter man lots (grunde) ind med enten at de er til huse som du kan købe med din simmer eller at de skal være offentlige som f.eks. kirkegård m.v. og så den nye funktion med at de kan være townie (aner ikke hvad den går ud på da det er til en ekstrapakke jeg ikke har)..

Og så sætter man veje ind så simmerne kan komme rundt og ligger ind med steder hvor der skal spawne fisk, sten, insekter og ting din sim kan plante...

det jeg søgte var lidt med hvad dem der henter verdener godt kan lide i deres...

og om der f.eks. var nogen der vidste at man bare ikke skal sætte et eller andet samme sted som noget andet for så kan simmerne ikke finde ud af det eller lignende...

okay det lyder godt nok både lidt teknisk og sjovt..

Anmeld

21. marts 2012

debbie19

jeg gør. men har opgivet byg en verden.synes det var rigtig svært og så kunne familier ikke flytte ind

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.