Erfaringer med Aire Bra

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.190 visninger
3 svar
0 synes godt om
20. marts 2012

Maja_4000

Er der nogle som har prøvet den ? Det er den fra tvshop

Eftr jeg har været gravid synes jeg det har været skide svært at finde bh'er som passer .. Og hvis man endelig finder en , koster den en formue 

Men på tvshop får man 3 for 500 kr .. De ligner sportsbh'er lidt .. 

Kom med jeres erfaringer

http://www.tvins.com/dk/products/snl-aire-bra/snl-aire-bra.php?gclid=CMDMvd_-9K4CFQOEDgod1y0TKQ

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. marts 2012

Sørens

Maja_4000 skriver:

Er der nogle som har prøvet den ? Det er den fra tvshop

Eftr jeg har været gravid synes jeg det har været skide svært at finde bh'er som passer .. Og hvis man endelig finder en , koster den en formue 

Men på tvshop får man 3 for 500 kr .. De ligner sportsbh'er lidt .. 

Kom med jeres erfaringer

http://www.tvins.com/dk/products/snl-aire-bra/snl-aire-bra.php?gclid=CMDMvd_-9K4CFQOEDgod1y0TKQ

Uuuuuh medmindre du er en størrelse mini mini så hold dig laaaaangt væk.

Jeg købte dem og jeg er normalt når jeg ikke er gravid en størrelse 85C og de kan INTET holde oppe!!!! De er mega bløde og i noget meget lækkert stof og god kvalitet men men  kan som sagt ikke holde et par bryster der er større end A!! Men hvis du bare skal bruge nogle helt bløde bh'er til f.eks at sove i, så kan det godt være du kan bruge dem!

Skal lige siges til deres forsvar at det til gengæld var meget nemt og ligetil at sende dem tilbage!

Anmeld

20. marts 2012

Maja_4000

Sørens skriver:

Uuuuuh medmindre du er en størrelse mini mini så hold dig laaaaangt væk.

Jeg købte dem og jeg er normalt når jeg ikke er gravid en størrelse 85C og de kan INTET holde oppe!!!! De er mega bløde og i noget meget lækkert stof og god kvalitet men men  kan som sagt ikke holde et par bryster der er større end A!! Men hvis du bare skal bruge nogle helt bløde bh'er til f.eks at sove i, så kan det godt være du kan bruge dem!

Skal lige siges til deres forsvar at det til gengæld var meget nemt og ligetil at sende dem tilbage!

Jeg er en D - E .. Så det tør jeg ikke

Tak for svar , så sparede jeg de penge ! Hehe

Anmeld

21. marts 2012

Sørens

Maja_4000 skriver:

Jeg er en D - E .. Så det tør jeg ikke

Tak for svar , så sparede jeg de penge ! Hehe

Det var så lidt!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.