Har givet mig selv en synde dag!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

476 visninger
9 svar
0 synes godt om
19. marts 2012

Mira0911

Allesammen sover.... Så her er dejlig stille... Nyder roen... 

Samtidig har jeg givet mig selv lov til at have en synde dag idag...  Det skal der også være plads til under slankekuren.... 

Så nu vil jeg ud og finde noget choko/marcipan is... Uuuuhm..... 

Samtidig sidder jeg og overvejer at se Divaer i Junglen... Har aldrig fulgt med i det - Er det noget værd at se? 

Hvad laver du? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. marts 2012

Billemyre

Det lyder fantastisk hyggeligt 
Har aldrig set Divaer i Junglen.. Kan have mine tvivl omkring kvaliteten, men kan levende forestille mig underholdningsværdien 

Hygge til dig!

I øvrigt sidder jeg selv bare og sumper lidt foran computeren, imens jeg overvejer om jeg skal smutte i seng..
Har her til aften set et par afsnit af Frasier, spist lækker hjemmelavet pizza og drukket hyldeblomstsaft... Og så har jeg taget fodbad, tændt stearinlys, drukket varm te og bare nydt en alene-aften, mens manden har været på job til sent.
Dejligt

Anmeld

19. marts 2012

MorTilEn2013Dreng

Jeg ligger i sengen og ser mød min måske kone.. Drikker kakao og har lige kværnet fire rugbrødsmadder..

Anmeld

19. marts 2012

Mira0911

Billemyre skriver:

Det lyder fantastisk hyggeligt 
Har aldrig set Divaer i Junglen.. Kan have mine tvivl omkring kvaliteten, men kan levende forestille mig underholdningsværdien 

Hygge til dig!

I øvrigt sidder jeg selv bare og sumper lidt foran computeren, imens jeg overvejer om jeg skal smutte i seng..
Har her til aften set et par afsnit af Frasier, spist lækker hjemmelavet pizza og drukket hyldeblomstsaft... Og så har jeg taget fodbad, tændt stearinlys, drukket varm te og bare nydt en alene-aften, mens manden har været på job til sent.
Dejligt

Meget endda og det smagte fantastisk... 

Uhm hjemmelavet pizza, fodbad, stearinlys, det er sørme også hyggeligt... 

Anmeld

19. marts 2012

Mira0911

Malou&Anders skriver:

Jeg ligger i sengen og ser mød min måske kone.. Drikker kakao og har lige kværnet fire rugbrødsmadder..

Lyder hyggeligt, hvilken kanal er det på? 

Anmeld

20. marts 2012

MorTilEn2013Dreng

Mira0911 skriver:

Lyder hyggeligt, hvilken kanal er det på? 

Har den på dvd
Er det skam os men har åbenbart ingen bund idag er sulten hele tiden

Anmeld

20. marts 2012

Mira0911

Malou&Anders skriver:

Har den på dvd
Er det skam os men har åbenbart ingen bund idag er sulten hele tiden

Årh for pokker.... 

Kender godt det med ikke at have bund, det har min store datter og farmand selv problemer med... Hvis de kunne, så åd de dagen lang... 

Anmeld

20. marts 2012

MorTilEn2013Dreng

Mira0911 skriver:

Årh for pokker.... 

Kender godt det med ikke at have bund, det har min store datter og farmand selv problemer med... Hvis de kunne, så åd de dagen lang... 

Ja det så yderst sjælendet at jeg har det sådan .. Plejer ellers aldrig og spise noget før aftensmaden også et æble lige inden jeg går i seng men idag har jeg snart spist en hel Pakke rugbrød ..

Anmeld

20. marts 2012

Mira0911

Malou&Anders skriver:

Ja det så yderst sjælendet at jeg har det sådan .. Plejer ellers aldrig og spise noget før aftensmaden også et æble lige inden jeg går i seng men idag har jeg snart spist en hel Pakke rugbrød ..

Det er jo vildt alligevel... 

Anmeld

20. marts 2012

MorTilEn2013Dreng

Mira0911 skriver:

Det er jo vildt alligevel... 

Lige præcis kæresten nyder dog bare synet af at se mig spise. Og går med glæde ud og smør madder til mig..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.