Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
ja...hvad er det for noget. Skal til at bestille noget, hvor jeg skal skrive postdistrikten??
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
mor:) skriver: ja...hvad er det for noget. Skal til at bestille noget, hvor jeg skal skrive postdistrikten??
ih er der ingen der ved det. Kan ikke komme videre med min bestilling,. Har prøvet at google det, men blev ikke meget klogere
Hvad mener du???
Er dte ikke bare dit postnummer? det plejer jeg at skrive når det er... Evt DK- før postnummeret, hvis det er fra udlandet
JulieE skriver: Er dte ikke bare dit postnummer? det plejer jeg at skrive når det er... Evt DK- før postnummeret, hvis det er fra udlandet
der er også et felt som hedder postnummer
mor:) skriver: der er også et felt som hedder postnummer
Ok... Så er jeg lidt lost. Er det fra udlandet, du er ved at bestille fra?
Jeg tror bare, det er den by, du nu hører under. BAre du sørger for at dit postnummer og byen står et eller andet sted og så naturligvis din adresse, så er det ligemeget, hvad der står i hvilke rubrikker!!
JulieE skriver: Ok... Så er jeg lidt lost. Er det fra udlandet, du er ved at bestille fra?
Det tror jeg ikke. det er en dansk hjemmeside. men kan selvfølgelig være at firmaet ikke er i DK
Humanincubator skriver: Jeg tror bare, det er den by, du nu hører under. BAre du sørger for at dit postnummer og byen står et eller andet sted og så naturligvis din adresse, så er det ligemeget, hvad der står i hvilke rubrikker!!
ok. så skriver jeg bare postnummer to gane
mor:) skriver: Det tror jeg ikke. det er en dansk hjemmeside. men kan selvfølgelig være at firmaet ikke er i DK
Ok... Somen anden også skriver... så er det vigtigst at di får skrevet postnummer og by rigtigt. Evt bare undlad at skrive noget i postdstriksfeltet
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128