Postdistrikt??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.390 visninger
9 svar
0 synes godt om
19. marts 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

ja...hvad er det for noget. Skal til at bestille noget, hvor jeg skal skrive postdistrikten??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. marts 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
mor:) skriver:

ja...hvad er det for noget. Skal til at bestille noget, hvor jeg skal skrive postdistrikten??



ih er der ingen der ved det. Kan ikke komme videre med min bestilling,. Har prøvet at google det, men blev ikke meget klogere

Anmeld

19. marts 2012

Dot D

Hvad mener du???

Anmeld

19. marts 2012

JulieE

Er dte ikke bare dit postnummer? det plejer jeg at skrive når det er... Evt DK-  før postnummeret, hvis det er fra udlandet 

Anmeld

19. marts 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
JulieE skriver:

Er dte ikke bare dit postnummer? det plejer jeg at skrive når det er... Evt DK-  før postnummeret, hvis det er fra udlandet 



der er også et felt som hedder postnummer

Anmeld

19. marts 2012

JulieE

mor:) skriver:



der er også et felt som hedder postnummer



Ok... Så er jeg lidt lost. Er det fra udlandet, du er ved at bestille fra?

Anmeld

19. marts 2012

Humanincubator

Jeg tror bare, det er den by, du nu hører under. BAre du sørger for at dit postnummer og byen står et eller andet sted og så naturligvis din adresse, så er det ligemeget, hvad der står i hvilke rubrikker!!

Anmeld

19. marts 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
JulieE skriver:



Ok... Så er jeg lidt lost. Er det fra udlandet, du er ved at bestille fra?



Det tror jeg ikke. det er en dansk hjemmeside. men kan selvfølgelig være at firmaet ikke er i DK

Anmeld

19. marts 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Humanincubator skriver:

Jeg tror bare, det er den by, du nu hører under. BAre du sørger for at dit postnummer og byen står et eller andet sted og så naturligvis din adresse, så er det ligemeget, hvad der står i hvilke rubrikker!!



ok. så skriver jeg bare postnummer to gane

Anmeld

19. marts 2012

JulieE

mor:) skriver:



Det tror jeg ikke. det er en dansk hjemmeside. men kan selvfølgelig være at firmaet ikke er i DK



Ok... Somen anden også skriver... så er det vigtigst at di får skrevet postnummer og by rigtigt. Evt bare undlad at skrive noget i postdstriksfeltet 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.