Argh!! For .............

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

471 visninger
7 svar
0 synes godt om
19. marts 2012

Anonym trådstarter

Jeg savner en svigerfamilie der holder af mig som jeg er kan accpetere mine valg jeg tager. Som ikke rakker ned på mig udelukker mig for deres familie.. Puha det er så hårdt ,, føler mig som en kæmpe fiasko og alt kun er mig.. Og det hjælper ikke og sige noget til min kæreste, for han gøre intet. Jeg kan snart ikke holde til mere,, går længere og længere ned i et sort hul..
Åh hvad skal jeg dog gøre

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. marts 2012

Silas&Mille

Måske et hårdt og kontant svar. 

Men giv kæresten et ultimatum. Hvis han ikke vil lytte og prøve at gøre noget, så må han smutte (eller du flytter).

Hårdt ja, men du skal også passe på dig selv og det hjælper ikke at ryge ud i noget der ligner en depression pga en dum svigerfamilie.

til dig.

Anmeld

19. marts 2012

Anonym trådstarter

Silas&Mille skriver:

Måske et hårdt og kontant svar. 

Men giv kæresten et ultimatum. Hvis han ikke vil lytte og prøve at gøre noget, så må han smutte (eller du flytter).

Hårdt ja, men du skal også passe på dig selv og det hjælper ikke at ryge ud i noget der ligner en depression pga en dum svigerfamilie.

til dig.

Tak han er bare ikke til at få ud af lejligheden har egentlig sagt han skal gå fordi jeg ikke har lyst til at være ked mere.. Bliver trampet på hele tiden

Anmeld

19. marts 2012

FrkLarsen

Anonym skriver:

Jeg savner en svigerfamilie der holder af mig som jeg er kan accpetere mine valg jeg tager. Som ikke rakker ned på mig udelukker mig for deres familie.. Puha det er så hårdt ,, føler mig som en kæmpe fiasko og alt kun er mig.. Og det hjælper ikke og sige noget til min kæreste, for han gøre intet. Jeg kan snart ikke holde til mere,, går længere og længere ned i et sort hul..
Åh hvad skal jeg dog gøre

Øv hvor jeg dog kender det 

Det tog mig over 2år at komme rigtigt ind på min svigerfamilie, og er nu blevet accepteret 100% efter 4år..

Hvor længe har din kæreste og dig været sammen? 

Anmeld

19. marts 2012

Anonym trådstarter

Meego skriver:

Øv hvor jeg dog kender det 

Det tog mig over 2år at komme rigtigt ind på min svigerfamilie, og er nu blevet accepteret 100% efter 4år..

Hvor længe har din kæreste og dig været sammen? 

Vi har været sammen halvandet år.. Men i starten af vores forhold kunne de godt li mig.. Men efter jeg har sagt min mening kan de lige pludselig ikke og fordi min kæreste har ikke været særlig gammel oppe i sit hovede men det er han nu... Har de heller ikke kunne tage åbenbart

Anmeld

19. marts 2012

FrkLarsen

Anonym skriver:

Vi har været sammen halvandet år.. Men i starten af vores forhold kunne de godt li mig.. Men efter jeg har sagt min mening kan de lige pludselig ikke og fordi min kæreste har ikke været særlig gammel oppe i sit hovede men det er han nu... Har de heller ikke kunne tage åbenbart

åårh de er overbeskyttende? 

Det samme ''problem'' havde jeg med svigerforældrene da min kæreste også har været bagud i hovedet, hvis man kan sige det sådan.

Det skyldes dog ADHD, og han har næsten ingen symptomer på det mere 

Sæt dig ned og tag en snak med dem, om de vil eller ej.. For det kan godt være en kæmpe sten at bære rundt på. 

Anmeld

19. marts 2012

Silas&Mille

Anonym skriver:

Tak han er bare ikke til at få ud af lejligheden har egentlig sagt han skal gå fordi jeg ikke har lyst til at være ked mere.. Bliver trampet på hele tiden

Hvis det er din lejlighed, så er det bare med at smide ham ud.

Og vil han ikke forsvinde må du melde ham.

Ja ved det er hårdt sagt igen, men hvis han ikke forstår det må man tage drastiske metoder i brug.

Anmeld

19. marts 2012

Anonym trådstarter

Meego skriver:

åårh de er overbeskyttende? 

Det samme ''problem'' havde jeg med svigerforældrene da min kæreste også har været bagud i hovedet, hvis man kan sige det sådan.

Det skyldes dog ADHD, og han har næsten ingen symptomer på det mere 

Sæt dig ned og tag en snak med dem, om de vil eller ej.. For det kan godt være en kæmpe sten at bære rundt på. 

Tror bare det gøre det værre.. Men kan så os se jeg ikke må komme med når han skal noget med sin familie :s og han er ikke særlig meget hjemme i forvejen. :s

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.