Hvor meget puregon fik i?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.109 visninger
7 svar
0 synes godt om
19. marts 2012

C@mill@

Ja hvor meget fik i, hva startede i med og steg det så efter 5 dags blodprøven?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. marts 2012

AMtrier

C@mill@ skriver:

Ja hvor meget fik i, hva startede i med og steg det så efter 5 dags blodprøven?

jeg er på kort protokol og startede med 100 enheder. jeg fik ikke taget blodprøve. men blev skannet på 9. cyklus dag og steg så til 125. og nu på 14. dagen skal jeg tage 150 de næste 2 dage og have taget æg ud på fredag
jeg fik at vide at jeg skulle starte med meget lidt og ikke ville få mere, hurtigere fordi jeg er så ung at der er så mange ægblærere

håber det var svar nok

hvad får du ?

Anmeld

20. marts 2012

cherrysummer

Det har svinget lidt med mig, da jeg er ret svær at styre, har pcos. Her sidste gang startede jeg med 75 enheder og er så blevet skannet efter 5 dage, derefter steg jeg til 100, skanning efter 2 dage, steg til 150 og efter yderlig 2 dage skanning, der manglede der lige lidt så to dage mere med 150 og så æl-sprøjte. Bingo er nu 19+0.

Jeg har dog også en gang prøvet at komme op på 250 enheder i ti dage uden effekt, og så på dag elleve var der 18 store blærre  med æg, som de så måtte tage ud. 

Derudover har jeg prøvet 4-5 gange hvor jeg har fået 100-150 enheder i mellen 8 og 20 dage, hvor det blærrene bare har udviklet sig stille og roligt. Jeg mener dog første gang at de startede mig på 50enheder. 

Anmeld

22. marts 2012

C@mill@

AMtrier skriver:

jeg er på kort protokol og startede med 100 enheder. jeg fik ikke taget blodprøve. men blev skannet på 9. cyklus dag og steg så til 125. og nu på 14. dagen skal jeg tage 150 de næste 2 dage og have taget æg ud på fredag
jeg fik at vide at jeg skulle starte med meget lidt og ikke ville få mere, hurtigere fordi jeg er så ung at der er så mange ægblærere

håber det var svar nok

hvad får du ?

Tak for svaret, jeg er på lang og startede med 150 til og med 5 dagen og resten på 300 ofg skal til scanning imorgen for at fast sætte ÆU datoen..

Anmeld

22. marts 2012

C@mill@

cherrysummer skriver:

Det har svinget lidt med mig, da jeg er ret svær at styre, har pcos. Her sidste gang startede jeg med 75 enheder og er så blevet skannet efter 5 dage, derefter steg jeg til 100, skanning efter 2 dage, steg til 150 og efter yderlig 2 dage skanning, der manglede der lige lidt så to dage mere med 150 og så æl-sprøjte. Bingo er nu 19+0.

Jeg har dog også en gang prøvet at komme op på 250 enheder i ti dage uden effekt, og så på dag elleve var der 18 store blærre  med æg, som de så måtte tage ud. 

Derudover har jeg prøvet 4-5 gange hvor jeg har fået 100-150 enheder i mellen 8 og 20 dage, hvor det blærrene bare har udviklet sig stille og roligt. Jeg mener dog første gang at de startede mig på 50enheder. 

okay men de lave enheder må være fordi de har været bange for at overstimulere dig på grund af pcosén ik? jeg har ik pcos og de sagde at mit hormon tal ik var højt nok på 5 dagen efter kun 150 der steg jeg til 300...

Anmeld

22. marts 2012

AMtrier

C@mill@ skriver:

Tak for svaret, jeg er på lang og startede med 150 til og med 5 dagen og resten på 300 ofg skal til scanning imorgen for at fast sætte ÆU datoen..

det vaar en del mere end mig men det har nok noget at gøre med aldersforskel elelr sådan noget
jeg skal til ÆU Mandag morgen iih hvor jeg glæder mig

Anmeld

22. marts 2012

C@mill@

AMtrier skriver:

det vaar en del mere end mig men det har nok noget at gøre med aldersforskel elelr sådan noget
jeg skal til ÆU Mandag morgen iih hvor jeg glæder mig

Uhhh held og lykke

Anmeld

22. marts 2012

AMtrier

C@mill@ skriver:

Uhhh held og lykke

taak
og held og lykke til dig også !!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.