Anbefal:)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

617 visninger
16 svar
0 synes godt om
19. marts 2012

9510

Anbefal lige en Mobiltelefon, sidder og kigger efter en ny mobil telefon, men fatter bare minus af hvad der står ved den

Det skal IKKE være en Iphone, sådan en gider jeg nemlig ikke have

Der må gerne være et godt kamera i den.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. marts 2012

MyLove E

9510 skriver:

JeAnbefal lige en Mobiltelefon, sidder og kigger efter en ny mobil telefon, men fatter bare minus af hvad der står ved den

Det skal IKKE være en Iphone, sådan en gider jeg nemlig ikke have

Der må gerne være et godt kamera i den.

Jeg er rigtig glad for min Samsung Galaxy IIs..

Jeg ville heller ikke ha Iphone ..:-)

Anmeld

19. marts 2012

9510

Tauf skriver:

Jeg er rigtig glad for min Samsung Galaxy IIs..

Jeg ville heller ikke ha Iphone ..:-)

Okay er der et godt kamera i og WI-FI??

Anmeld

19. marts 2012

Nettemor

Er generelt glad for HTC. Og der findes jo en del forskellige så der er bare ind i butikken og se hvilken en af dem der er mest dig

Anmeld

19. marts 2012

9510

nettemor skriver:

Er generelt glad for HTC. Og der findes jo en del forskellige så der er bare ind i butikken og se hvilken en af dem der er mest dig

Ja det er nok også det det ender med, men ville gerne lige høre om der var nogen der var bedre end andre Så de ikke bare solgte mig et eller andet pladder

Anmeld

19. marts 2012

Nettemor

9510 skriver:

Ja det er nok også det det ender med, men ville gerne lige høre om der var nogen der var bedre end andre Så de ikke bare solgte mig et eller andet pladder

Ja det kan man jo godt frygte. Her i huset har vi HTC men min bror har samsung galaxy II og den er han rigtig glad for

Anmeld

19. marts 2012

9510

nettemor skriver:

Ja det kan man jo godt frygte. Her i huset har vi HTC men min bror har samsung galaxy II og den er han rigtig glad for

Jeg tror også det bliver en htc, efter hvad jeg lige har set.. det er vist sådan en jeg får mest glæde af

Anmeld

19. marts 2012

Kloster

Jeg har en HTC Desire HD. Virkelig god mobil. Lækkert lækkert kamera på 8 MP. Læs evt om den på HTC's hjemmeside.

Anmeld

19. marts 2012

Nettemor

9510 skriver:

Jeg tror også det bliver en htc, efter hvad jeg lige har set.. det er vist sådan en jeg får mest glæde af

Vi er glade for vores. Og har endda bare de små Men det jeg godt kan li ved dem er at der er en til alle Og til mange forskellige priser.

Anmeld

19. marts 2012

9510

Kloster skriver:

Jeg har en HTC Desire HD. Virkelig god mobil. Lækkert lækkert kamera på 8 MP. Læs evt om den på HTC's hjemmeside.

Den har jeg lige læst om, og det bliver nok den jeg vælger,

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.