Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anbefal lige en Mobiltelefon, sidder og kigger efter en ny mobil telefon, men fatter bare minus af hvad der står ved den
Det skal IKKE være en Iphone, sådan en gider jeg nemlig ikke have
Der må gerne være et godt kamera i den.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
9510 skriver: JeAnbefal lige en Mobiltelefon, sidder og kigger efter en ny mobil telefon, men fatter bare minus af hvad der står ved den Det skal IKKE være en Iphone, sådan en gider jeg nemlig ikke have Der må gerne være et godt kamera i den.
JeAnbefal lige en Mobiltelefon, sidder og kigger efter en ny mobil telefon, men fatter bare minus af hvad der står ved den
Tauf skriver: Jeg er rigtig glad for min Samsung Galaxy IIs..Jeg ville heller ikke ha Iphone ..:-)
Jeg er rigtig glad for min Samsung Galaxy IIs..Jeg ville heller ikke ha Iphone ..:-)
Okay er der et godt kamera i og WI-FI??
Er generelt glad for HTC. Og der findes jo en del forskellige så der er bare ind i butikken og se hvilken en af dem der er mest dig
nettemor skriver: Er generelt glad for HTC. Og der findes jo en del forskellige så der er bare ind i butikken og se hvilken en af dem der er mest dig
Ja det er nok også det det ender med, men ville gerne lige høre om der var nogen der var bedre end andre Så de ikke bare solgte mig et eller andet pladder
9510 skriver: Ja det er nok også det det ender med, men ville gerne lige høre om der var nogen der var bedre end andre Så de ikke bare solgte mig et eller andet pladder
Ja det kan man jo godt frygte. Her i huset har vi HTC men min bror har samsung galaxy II og den er han rigtig glad for
nettemor skriver: Ja det kan man jo godt frygte. Her i huset har vi HTC men min bror har samsung galaxy II og den er han rigtig glad for
Jeg tror også det bliver en htc, efter hvad jeg lige har set.. det er vist sådan en jeg får mest glæde af
Jeg har en HTC Desire HD. Virkelig god mobil. Lækkert lækkert kamera på 8 MP. Læs evt om den på HTC's hjemmeside.
9510 skriver: Jeg tror også det bliver en htc, efter hvad jeg lige har set.. det er vist sådan en jeg får mest glæde af
Vi er glade for vores. Og har endda bare de små Men det jeg godt kan li ved dem er at der er en til alle Og til mange forskellige priser.
Kloster skriver: Jeg har en HTC Desire HD. Virkelig god mobil. Lækkert lækkert kamera på 8 MP. Læs evt om den på HTC's hjemmeside.
Den har jeg lige læst om, og det bliver nok den jeg vælger,
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128