Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Nogen der ved om hun har født.?
Kan se sidst hun var online var i forgårs, men hun har måske bare travlt med eksamen.
fingre for at hun bare har travlt.^^
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Mom In The Making skriver: Nogen der ved om hun har født.? Kan se sidst hun var online var i forgårs, men hun har måske bare travlt med eksamen. fingre for at hun bare har travlt.^^
Jeg ved ingenting men jeg da også for at det er pga eksamens travlhed.
nettemor skriver: Jeg ved ingenting men jeg da også for at det er pga eksamens travlhed.
øv bøv, er lidt nysgerrig. Har sådan fingre for hende.^^
Mom In The Making skriver: øv bøv, er lidt nysgerrig. Har sådan fingre for hende.^^
Ja selv det om self vil være dejligt at sidde med den lille bebs i armene så kunne det nu være dejligt for hende lige at få overstået den eksamen..
nettemor skriver: Ja selv det om self vil være dejligt at sidde med den lille bebs i armene så kunne det nu være dejligt for hende lige at få overstået den eksamen..
Ja, ja.. ingen tivivl om det.. havde det ikke været for eksamen havde jeg heppet på en fødsel og kastet alt det ve-støv efter hende som hun kunne holde til.;D haha
Mom In The Making skriver: Ja, ja.. ingen tivivl om det.. havde det ikke været for eksamen havde jeg heppet på en fødsel og kastet alt det ve-støv efter hende som hun kunne holde til.;D haha
Ja også mig
Men vi må hellere lade være og prøve at give hende ro til sin eksamen
nettemor skriver: Ja også mig Men vi må hellere lade være og prøve at give hende ro til sin eksamen
Det vil hun sikker sætte pris på.
Mom In The Making skriver: Det vil hun sikker sætte pris på.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128