Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Guldimaven skriver: Ja, 4 for 100 kr har de i babysam.. der er både til tremmeseng, lift og barnevogn.
Ja, 4 for 100 kr har de i babysam.. der er både til tremmeseng, lift og barnevogn.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Vores er købt i Babysam, tror de har et tilbud 3 stk. for 100 kr..
Jeg er også blevet rådet til at købe tisunderlag, ved ikke om det er noget du har tænkt på ?
stm2812 skriver: mener de i babysam har 4 for 100 kr.. 1 koster vist 30 kr så de er sådan set, efter min mening, billige.
mener de i babysam har 4 for 100 kr.. 1 koster vist 30 kr så de er sådan set, efter min mening, billige.
Nå okay troede de var dyrere. Men kommer nok desværre ikke i babysam. så må se hvad de har i ønskebørn.
Joyce1986 skriver: Vores er købt i Babysam, tror de har et tilbud 3 stk. for 100 kr.. Jeg er også blevet rådet til at købe tisunderlag, ved ikke om det er noget du har tænkt på ?
Jo det har jeg købt. Købte det i ikea. Men det passer så til en madras i en seng. men jeg har købt to, så kan jo sagtens bruge det ene i barnevognen.
sabrina89 skriver: Jeg har bare købt nogle almindelige baby lagner i jysk, de passer perfekt til hendes seng men er for store til lift og barnevogn men tog bare det resterende lagn og putted ind under madrassen
Jeg har bare købt nogle almindelige baby lagner i jysk, de passer perfekt til hendes seng men er for store til lift og barnevogn men tog bare det resterende lagn og putted ind under madrassen
Gør det
Køb kun til junior madras og put resten nedunder..
Jeg var på deres hjemmeside og der har de ikke nogen desværre. Og jeg ved vi nok ikke kommer der ud sådan lige i den nærmeste fremtid. men må holde øje og se om det kommer på nettet
maria_wlt skriver: Gør det Køb kun til junior madras og put resten nedunder..
Må indrømme at jeg godt kunne finde på at gøre det. Mener jeg har tre lagner jeg fik af min søster, og så kan jeg jo bare købe et par ekstra mere. Jeg går ikke så højt op i om de passer perfekt til madrasen. Og den lille gør nok slet ikke
samantha1986 skriver: Jeg var på deres hjemmeside og der har de ikke nogen desværre. Og jeg ved vi nok ikke kommer der ud sådan lige i den nærmeste fremtid. men må holde øje og se om det kommer på nettet
ja på nettet ved jeg ikke noget om det.. Men ude i butikken er der nogle i hvert fald.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128