Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Tusind tak for alle jeres svar
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Kruse90 skriver: Tusind tak for alle jeres svar
Jeg har en pakke Tena liggende du maa faa smukke kusine
Jeg brugte også Libress Night
Kristinasdk skriver: Jeg har en pakke Tena liggende du maa faa smukke kusine
wuhuu Tak skønneDet vil jeg rigtig gerne.Hvornår kommer i nord på igen? Vil gerne snart se jer igenKram
Kruse90 skriver: wuhuu Tak skønneDet vil jeg rigtig gerne.Hvornår kommer i nord på igen? Vil gerne snart se jer igenKram
Jamen du inviterer da bare Der gaar nu nok ikke saa laenge. Ved du om bedste holder foedselsdag?
Kristinasdk skriver: Jamen du inviterer da bare Der gaar nu nok ikke saa laenge. Ved du om bedste holder foedselsdag?
Du er altid velkommenVil du ikke lige love at skrive Så skal vi da lige sesNej det vidste bedstemor heller ikke helt endnu, men det er jo altid hyggeligt, men hun skal jo også kunne overskue det
Kruse90 skriver: Hej pigerHvilke bind har i brugt/købt til når i har født?Jeg vil gerne have nogle liggende herhjemme inden fødslenKram
Hej pigerHvilke bind har i brugt/købt til når i har født?Jeg vil gerne have nogle liggende herhjemme inden fødslenKram
efter elias fødsel , havde jeg købt libresse natbind.. det fungerede fint....
Vi fik en bunke på hospitalet jeg kunne bruge de første 4-5 dage. Derefter gik jeg over til natbind og efter 10-11 dage (i alt) gik jeg over til de tykke fra netto...
jeg brugte bare alm. natbind ..
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128