Har lige bestilt..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

436 visninger
8 svar
0 synes godt om
19. marts 2012

Hailiesmom11

Ja jeg har lige bestilt 2-års gaven til min kæreste. D. 18/4-12 har vi 2 års dag, og jeg synes jeg vil give mig kæreste noget specielt, for han har det træls for tiden, så den 21/4 skal vi til silkeborg og så får han sin længe ventede tattovering af vores datters navn
Vi bor godt nok udenfor randers men ville have nogle rigtigt dygtige til det (de har lavet begge mine) for dem han har i forvejen er knapt så kønne
Ih jeg glæder mig til at give ham gaven

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. marts 2012

Hailiesmom11

Er der slet ingen der vil kommentere det

Anmeld

19. marts 2012

Maja_4000

Det skal han nok blive glad for Ville ønske at der var råd til at jeg gjorde det samme for min kæreste Hehe

Anmeld

19. marts 2012

Hailiesmom11

Maja_4000 skriver:

Det skal han nok blive glad for Ville ønske at der var råd til at jeg gjorde det samme for min kæreste Hehe

Jeg har bestemt mig for at jeg vil finde råd til det for ham
Alle penge der kan ligges til side bliver lagt til side lige nu.. Skal heldigvis kun af med 1500-2000

Anmeld

19. marts 2012

Troldemommi

sikken en fin og personlig gave, den glemmer han da aldrig :-)

jeg ville ønske jeg turde at få en med vores datters navn på, men skal bare lige have taget mig sammen, håber jeg har den inden hun bliver 18 :-)

Monica

Anmeld

19. marts 2012

9510

Hailiesmom11 skriver:

Ja jeg har lige bestilt 2-års gaven til min kæreste. D. 18/4-12 har vi 2 års dag, og jeg synes jeg vil give mig kæreste noget specielt, for han har det træls for tiden, så den 21/4 skal vi til silkeborg og så får han sin længe ventede tattovering af vores datters navn
Vi bor godt nok udenfor randers men ville have nogle rigtigt dygtige til det (de har lavet begge mine) for dem han har i forvejen er knapt så kønne
Ih jeg glæder mig til at give ham gaven

Ej hvor lækkert for ham Bare det var mig

Anmeld

19. marts 2012

Hailiesmom11

Monica P skriver:

sikken en fin og personlig gave, den glemmer han da aldrig :-)

jeg ville ønske jeg turde at få en med vores datters navn på, men skal bare lige have taget mig sammen, håber jeg har den inden hun bliver 18 :-)

Monica

Tak
Jeg havde tænkt lidt frem og tilbage over hvad jeg skulle give ham, men han har givet mig den skønneste gave allerede min datter og så giver han mig et kørekort, så mere kan jeg ikke ønske.
Hans nuværende tattoveringer er ikke lavet ret professionelt så nu håber jeg den nye bliver en succes.

Ja det er du nødt til, når jeg har sparet op til en til bliver den til mig selv, men der skal 5000 til så der går lidt tid endnu

Anmeld

19. marts 2012

Hailiesmom11

9510 skriver:

Ej hvor lækkert for ham Bare det var mig

Ja ville også ønske det var mig selv, men jeg vil hellere gøre ham glad

Anmeld

19. marts 2012

9510

Hailiesmom11 skriver:

Ja ville også ønske det var mig selv, men jeg vil hellere gøre ham glad

Kan jeg godt forstå

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.