Er vandet ved at gå...?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.074 visninger
11 svar
0 synes godt om
19. marts 2012

dola

Jeg har haft en del pluk veer den sidste uge, i tirsdags havde jeg lidt slim på toiletpapiret, og nu skal jeg bare tisse hele tiden og mine trusser bliver ved med at være våde...
Eller dvs at jeg i går aftes havde våde trusser, men i løbet af natten havde jeg ikke. Og igen i dag er de lidt våde, men ikke sådan noget voldsomt og det lugter heller ikke som udflåd?!?

Det er den første og jeg er jo først sat til om lidt over 2 uger... ???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. marts 2012

AnnaK89

dola skriver:

Jeg har haft en del pluk veer den sidste uge, i tirsdags havde jeg lidt slim på toiletpapiret, og nu skal jeg bare tisse hele tiden og mine trusser bliver ved med at være våde...
Eller dvs at jeg i går aftes havde våde trusser, men i løbet af natten havde jeg ikke. Og igen i dag er de lidt våde, men ikke sådan noget voldsomt og det lugter heller ikke som udflåd?!?

Tag et bind på og gå med det i 1 time, tjek derefter om bindet er blevet tungt  

Er det det, så er det nok vandet

Anmeld

19. marts 2012

L&V

dola skriver:

Har du prøvet og ta et bind på, hvis det er gennem vådt i løbet af en times tid så er det nok vandet. Ellers prøv og ring til fg og hør

Anmeld

19. marts 2012

dola

AnnaKJ skriver:

Tag et bind på og gå med det i 1 time, tjek derefter om bindet er blevet tungt  

Er det det, så er det nok vandet

Hmm har lige taget et bind på... så må vi se...

Anmeld

19. marts 2012

dola

Månsson skriver:

Har du prøvet og ta et bind på, hvis det er gennem vådt i løbet af en times tid så er det nok vandet. Ellers prøv og ring til fg og hør

Prøver lige bindet først, hvis det er tungt så må jeg jo hellere ringe, men har bare ingen veer... mystisk..

Anmeld

19. marts 2012

L&V

dola skriver:

Prøver lige bindet først, hvis det er tungt så må jeg jo hellere ringe, men har bare ingen veer... mystisk..

Uden at være sikker så tror jeg nok man har en for hinde måske det er den.. har ik selv prøvet det da mit vand blev taget

Anmeld

19. marts 2012

meem

Præcis den måde startede min fødsel på.. jeg var 37+5 på det tidspunkt..

Var på café med en veninde og synes det var så pinligt jeg hele tiden skulle tisse..

om aftenen fortsatte det hver gang jeg bevægede mig, så sev det.. var ikke selv klar over det var fostervand, så min mor bad mig ringe til fg.. kom ud til tjek og fik afvide jeg ville føde inden for det næste døgn

Mit bind blev aldrig tungt...

Hvis jeg var dig ville jeg ringe ud på fg

Anmeld

19. marts 2012

dola

meem skriver:

Præcis den måde startede min fødsel på.. jeg var 37+5 på det tidspunkt..

Var på café med en veninde og synes det var så pinligt jeg hele tiden skulle tisse..

om aftenen fortsatte det hver gang jeg bevægede mig, så sev det.. var ikke selv klar over det var fostervand, så min mor bad mig ringe til fg.. kom ud til tjek og fik afvide jeg ville føde inden for det næste døgn

Mit bind blev aldrig tungt...

Hvis jeg var dig ville jeg ringe ud på fg

Var du også førstegangs?? Jeg er 37+4 i følge baby.dk...

Anmeld

19. marts 2012

meem

dola skriver:

Var du også førstegangs?? Jeg er 37+4 i følge baby.dk...

jeps jeg var førstegangs

og vandet sev kun når jeg bevægede mig... jeg fik afvide af fg at jeg skulle tage et bind på, gå op og ned af trapper og bevæge mig mest muligt...  så ville bindet ihvertfald blive vådt hvis det var fostervandet

Anmeld

19. marts 2012

dola

meem skriver:

jeps jeg var førstegangs

og vandet sev kun når jeg bevægede mig... jeg fik afvide af fg at jeg skulle tage et bind på, gå op og ned af trapper og bevæge mig mest muligt...  så ville bindet ihvertfald blive vådt hvis det var fostervandet

Indtil videre virker det ikke vådt, måske jeg skulle tage mig en gå tur..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.