Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jeg er ikke så fantastisk vild med p-piller.. Så piger, kom med jeres erfaringer med diverse preventionsformer.. Har ikke været på noget i 1,5-2 år, så det er helt underligt at skulle tænke på dét igen :p
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
ciepige skriver: Jeg er ikke så fantastisk vild med p-piller.. Så piger, kom med jeres erfaringer med diverse preventionsformer.. Har ikke været på noget i 1,5-2 år, så det er helt underligt at skulle tænke på dét igen :p
Det er jo helt og aldeles en smagssag. Ved at der er nogle stykker herinde der bruger p-ring. Ellers er der jo spiral og kondom.
Jeg skal have sat spiral op i overmorgen - jeg glæææder mig Men har ikke erfaring med andet end p-piller og kondom, og jeg går ud fra du har prøvet kondom
Jeg har ikke selv erfaring med andet end p-piller, men jeg har en veninde der har pstav som siger at det er ret dårligt. det virker som sådan godt nok, men så plet bløder man hele tide, som i hver dag! - ellers har jeg hørt at spiral skulle være ret godt, jeg har dog hørt et par drenge sige at man godt kan mærke det, men ved ikke om det bare er snak
p-ring, så skal du kun tænke på det hver måned i stedet for hver dag som med p-ipller
Ppiller - et helvede at huske
P-stav - fungerede super godt og overvejede også kraftig den igen efter graviditeterne
Spiral - valget faldt dog på spiralen, da jeg godt kunne lide tanken om ikke at skulle bløde, jeg fik min sat op d. 27 Dec og voldbløder så endnu, så nu er spg. så om jeg ska ha den ud igen.... fedt det, men hvis jeg ska det, vælger jeg klart P-staven igen.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128