Prevention - what to do?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

572 visninger
6 svar
0 synes godt om
19. marts 2012

FogL

Jeg er ikke så fantastisk vild med p-piller.. Så piger, kom med jeres erfaringer med diverse preventionsformer.. Har ikke været på noget i 1,5-2 år, så det er helt underligt at skulle tænke på dét igen :p 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. marts 2012

Nettemor

ciepige skriver:

Jeg er ikke så fantastisk vild med p-piller.. Så piger, kom med jeres erfaringer med diverse preventionsformer.. Har ikke været på noget i 1,5-2 år, så det er helt underligt at skulle tænke på dét igen :p 

Det er jo helt og aldeles en smagssag. Ved at der er nogle stykker herinde der bruger p-ring. Ellers er der jo spiral og kondom.

Anmeld

19. marts 2012

-Sigrid-

ciepige skriver:

Jeg skal have sat spiral op i overmorgen - jeg glæææder mig Men har ikke erfaring med andet end p-piller og kondom, og jeg går ud fra du har prøvet kondom

Anmeld

19. marts 2012

Monski

Jeg har ikke selv erfaring med andet end p-piller, men jeg har en veninde der har pstav som siger at det er ret dårligt. det virker som sådan godt nok, men så plet bløder man hele tide, som i hver dag! 
- ellers har jeg hørt at spiral skulle være ret godt, jeg har dog hørt et par drenge sige at man godt kan mærke det, men ved ikke om det bare er snak  

Anmeld

19. marts 2012

FrkZier

ciepige skriver:

p-ring, så skal du kun tænke på det hver måned i stedet for hver dag som med p-ipller

Anmeld

19. marts 2012

Hvem?

ciepige skriver:

Ppiller - et helvede at huske

P-stav - fungerede super godt og overvejede også kraftig den igen efter graviditeterne

Spiral - valget faldt dog på spiralen, da jeg godt kunne lide tanken om ikke at skulle bløde, jeg fik min sat op d. 27 Dec og voldbløder så endnu, så nu er spg. så om jeg ska ha den ud igen.... fedt det, men hvis jeg ska det, vælger jeg klart P-staven igen.

Anmeld

19. marts 2012

Kofoed.

P sprøjte, er meget hormonel de første par dage, men plet bløder lidt i ny og næ, ikke noget slet overhovedet og det er heldigvis nemt nok at huske, det er hver 3. måned. Jeg har ikke som sådan problemer med nåle.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.