Dunken i øret

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14.326 visninger
8 svar
0 synes godt om
19. marts 2012

Masig

Jeg har sådan en virkelig træls dunken/pulseren i venstre øre, og har haft det i snart 3 uger tror jeg.. Er simpelthen ved at blive idiot af det...

Andre der har prøvet det og som ved havd det skyldes? Det er sådan ligesom når man har været ude og løbe fx og man så kan høre sin puls i øret.... Men det kommer også når jeg sidder helt stille...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. marts 2012

FrkZier

Masig skriver:

Jeg har sådan en virkelig træls dunken/pulseren i venstre øre, og har haft det i snart 3 uger tror jeg.. Er simpelthen ved at blive idiot af det...

Andre der har prøvet det og som ved havd det skyldes? Det er sådan ligesom når man har været ude og løbe fx og man så kan høre sin puls i øret.... Men det kommer også når jeg sidder helt stille...

det for jeg også ret ofte.. og jeg er altså ikke engang gravid

Anmeld

19. marts 2012

grinny

Jeg har lige haft det, smølfer der holder party - kalder jeg det for 

Nå, men jeg tog til lægen fordi jeg kunne slet ikke sove om natten pga. dunken!! Han sagde min trommehinden så irriteret ud (det er da klart med dansende smølfer ) og jeg fik noget som jeg skulle dryppe i øret 3 x om dagen i en uge

Anmeld

19. marts 2012

Masig

grinny skriver:

Jeg har lige haft det, smølfer der holder party - kalder jeg det for 

Nå, men jeg tog til lægen fordi jeg kunne slet ikke sove om natten pga. dunken!! Han sagde min trommehinden så irriteret ud (det er da klart med dansende smølfer ) og jeg fik noget som jeg skulle dryppe i øret 3 x om dagen i en uge

Armen helt ærligt så må de smølfer da finde et andet sted at feste.... Ej det er virkelig træls altså.. har skrevet til lægen men han har ikke svaret endnu, så tror jeg ringer i morgen eller onsdag, for det er da ikke til at holde ud...

Anmeld

19. marts 2012

Masig

FrkZier skriver:

det for jeg også ret ofte.. og jeg er altså ikke engang gravid

Jeg kunne også godt have det før hvis jeg havde været fysisk aktiv, men da ikke når jeg bare sidder stille og roligt i sofaen...

Anmeld

19. marts 2012

grinny

Masig skriver:

Armen helt ærligt så må de smølfer da finde et andet sted at feste.... Ej det er virkelig træls altså.. har skrevet til lægen men han har ikke svaret endnu, så tror jeg ringer i morgen eller onsdag, for det er da ikke til at holde ud...

Det er nemlig pisse irriterende! Jeg var ved at blive vanvittig! Men 2 dage med dråber og det var væk

Anmeld

19. marts 2012

Masig

grinny skriver:

Det er nemlig pisse irriterende! Jeg var ved at blive vanvittig! Men 2 dage med dråber og det var væk

Ej og så har jeg gået her i tre uger med det..

Anmeld

19. marts 2012

grinny

Masig skriver:

Ej og så har jeg gået her i tre uger med det..

Puha   Jeg gik heldigvis kun med det i en uge inden jeg fik nok!

Anmeld

19. marts 2012

Masig

grinny skriver:

Puha   Jeg gik heldigvis kun med det i en uge inden jeg fik nok!

Ja men min læge var på ferie så kunne ikke rigtig få gjort noget ved det.. Men jeg ringer lige til ham i morgen så...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.