Hej Tøser står lidt i et problem, jeg er pt i uge 6(5uger+6dage) og jeg er i job, men noget jeg ikke er super glad ved, men bedre end at gå hjemme og er ansat indtil sep.
men men men nu har jeg lige fået et opkald fra drømmejobbet at de gerne vil have mig ansat med start juni pga en der skal på barsel.
og jeg vil så super gerne have jobbet, men hende hvis stilling jeg skal have går på barsel i aug, og jeg skal gå på barsel i okt.
det er ikke så super godt planlagt, men man kan jo ikke planlægge graviditet efter at man evt får arbejde, men hvad skal jeg gøre skal jeg fortælle hvordan landet ligger når jeg starter eller hvad ville i gøre?
jeg vil super gerne have jobbet, men er os bare bange for hvad de siger når jeg skal ind til en slags samtale, hvis jeg vælger at fortælle dem jeg os er gravid?
det skal lige siges at jeg har mistet før og derfor vil jeg ikke fortælle noget før jeg er de 3mdr henne, men nøj hvor jeg synes det er svært om man skal fortælle noget før eller ej og hvad ville i gøre hvis i stod i mit sted.. de vil gerne have mig ind om lørdagen nu her allerede.
synes det er lidt svært, også fordi man ikke ved hvad der sker.
Anmeld