Sex og fødsel??? ;)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.170 visninger
14 svar
0 synes godt om
19. marts 2012

LineSchack

Hej alle i dejlige mennesker.... Jeg er 40+4 idag og efterhånden godt træt af at være gravid, og vil bare så gerne møde mit lille vidunder. Min kærestes klasse kamarater er fuld af gode ideer for at få mig til at føde og sex blir ved med at komme op... Har også hørt det flere steder så idag da han kom hjem ved middagstid måtte vi jo give det et forsøg... Siden da har det nevet helt vildt i bæknet.. Men da jeg efterhånden har fået den indstilling at det ikk sker før jeg blir sat i gang på søndag, ville jeg bare høre om det niveri kan blive til noget. Eller man rent faktisk skal være på et andet stAdie før sex gør noget som helst.... Hvad er jeres erfaringer?... Tak for hjælpen på forhånd

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. marts 2012

Neon

her fødte jeg 40+4 og vi havde sex.. efter nogle timer fik jeg regelmæssige plukveer.. vi havde sex lørdag aften samme aften startede plukveer.. fødte søndag. men vi havde sex hver dag i en hel uge! så ved ikk hvor meget det hjælper.. men de dage vi havde sex, så efter et par timer havde jeg murren i underlivet..

Anmeld

19. marts 2012

Muffinmus

sex kan kun fremskynde så fremt veerne alligevel ville være startetkort tid efter..så ja, det kan gøre en forskel, men vi snakker ikke dage før det hjælper, men måske timer:-)

Anmeld

19. marts 2012

LineSchack

Det kan sagtens være det fordi i havde sex en hel uge...ville bare sådan ønske jeg er heldig...men tak fordi du ville fortælle dine erfaringer...

Anmeld

19. marts 2012

LineSchack

MariaE skriver:

sex kan kun fremskynde så fremt veerne alligevel ville være startetkort tid efter..så ja, det kan gøre en forskel, men vi snakker ikke dage før det hjælper, men måske timer:-)

Så det hjælper ingenting vis man ikk allerede var ment til at skulle føde idag?...Øv da troede lige

Anmeld

19. marts 2012

Tabula Rasa

Baby kommer, når baby er klar. Forstår godt du er utålmodig, det var jeg også og jeg gik næsten 2 uger over. Men den utålmodighed må man affinde sig med og ikke køre sig selv træt i forsøget for at få baby utidigt ud.. der er vist noget i sæden der kan være vefremmende, men det skal være i ret store mængder, og din krop skal være klar i forvejen.. det er slet ikke ondt ment.

Anmeld

19. marts 2012

LineSchack

Tabula Rasa skriver:

Baby kommer, når baby er klar. Forstår godt du er utålmodig, det var jeg også og jeg gik næsten 2 uger over. Men den utålmodighed må man affinde sig med og ikke køre sig selv træt i forsøget for at få baby utidigt ud.. der er vist noget i sæden der kan være vefremmende, men det skal være i ret store mængder, og din krop skal være klar i forvejen.. det er slet ikke ondt ment.

Det ved jeg selvf godt . Også derfor jeg som sagt har fået den indstilling at hun først kommer når jeg blir sat igang på søndag. Men jeg ville lige prøve, så kan folk ikk sige noget ....Så havde ikk regnet med noget men et eller andet sted håber man nok altid på At det er dagen idagdet sker...så må nok indstille mig på at jeg ikk for hende ud før næste uge ...tak for hjælpen i hvertfald

Anmeld

19. marts 2012

L&V

LineSchack skriver:

Hej alle i dejlige mennesker.... Jeg er 40+4 idag og efterhånden godt træt af at være gravid, og vil bare så gerne møde mit lille vidunder. Min kærestes klasse kamarater er fuld af gode ideer for at få mig til at føde og sex blir ved med at komme op... Har også hørt det flere steder så idag da han kom hjem ved middagstid måtte vi jo give det et forsøg... Siden da har det nevet helt vildt i bæknet.. Men da jeg efterhånden har fået den indstilling at det ikk sker før jeg blir sat i gang på søndag, ville jeg bare høre om det niveri kan blive til noget. Eller man rent faktisk skal være på et andet stAdie før sex gør noget som helst.... Hvad er jeres erfaringer?... Tak for hjælpen på forhånd

Man ska være i det man kalder før fødsel før det overhovedet har en effekt også ska der noget mere end en gang om dagen til fik jeg fortalt af min jm

Anmeld

19. marts 2012

Frk Mig

LineSchack skriver:

jeg har læst at for at sex rigtig skal kunne sætte gang i fødslen skal man dyrke sex op til 14 gange om dagen for at få den mængde sæd der skal bruges for at det sætter fødslen igang .. 

Anmeld

19. marts 2012

LineSchack

Månsson skriver:

Man ska være i det man kalder før fødsel før det overhovedet har en effekt også ska der noget mere end en gang om dagen til fik jeg fortalt af min jm

Øv håbede sådan. Det har jeg ogaå Troed at jeg var da kvalme og skidt tilpashed ogaå sku betyde man var tæt på plus jeg har haft ekstreme smertefulde plukkeveer...men må væbne mig med tålmodighed

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.