9-11 dage over tid???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.255 visninger
5 svar
0 synes godt om
2. april 2009

pluto7

hej

mig og min mand har prøvet i ca 5 år at blive gravde og vi har prøvet alle tænkelige behandlinger og vi er det man kalder uforklarligt barnløse... men nu har vi så i et halv års tid ikke været i nogle behandlinger og egentlig bare prøvet at affinde os med at vi aldrig skal være forældre og det er gået rigtig godt... selvfølgelig får den llige en ekster tur i sengen når der er æg løsning men nnu er jeg så gået mellem 9 og 11 dage over tid og det har jeg aldrig gjort før... men cyklus er meget regelmæssig og altid på ca 21 dage... jeg har ikke rigtig nogle symptomer... har mens smerter som om blødningen kan starte hvornår det skulle være og mine brystvorter er følsomme men elleres ingenting.. jeg har ikke turdet at teste fordi jeg er bange for svaret... hvordan var jeres symptomer i starten af graviditeten?? nogen snakker om en brun streg fra navlen og ned, men den streg har jeg ikke....

venlig hilsen den som håber på et mirakel

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. april 2009

LineD

Mine symptomer var meget svage og kom først de der 5 - 14 dage over tiden.
Ømme vorter og menssmerter (spændinger i lænden)..

Stregen på maven mener jeg først er når mavsen vokser...

Knus Line som krydser alt hvad krydses kan for jer!!

Anmeld

2. april 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Der er mange der slet ikke har nogen symptomer i starten... Men jeg forstår godt at du ikke tør teste...

Jeg krydser alt, hvad jeg kan for jer...!! Og så syntes jeg da også lige at I burde prøve at få taget en test Så I kan få det afklaret... Selvom det er svært. Har lige været igennem det samme med min veninde, efter 3 år... Og da var den altså positiv Så jeg tror på mirakler i øjeblikket.

Også for jer!

held og lykke

Anmeld

13. april 2009

baby2010

Hej hej,

jeg vil da gerne høre hvordan det går med dig nu?

Anmeld

13. april 2009

louisepigen23

Hej med dig

Jeg havde ingen symptomer i starten men havde alligevel en eller anden tanke i baghovedet som fik mig ubevidst til at teste... og den var positiv...

Den brune streg du snakker om er vist ikke noget alle får... jeg fik den hvertfald ikke men ellers tror jeg først det er til sidst i graviditeten når maven er spændt godt ud...

Jeg håber der er bid... held og lykke med det

Knus Louise

Anmeld

13. april 2009

Natasja Savage Andersen

Jeg var kommet til at skrive helt forkert i kalenderen i forhold til hvornår jeg skulle forvente min mens. Da jeg sad og kiggede igennem kalenderen ku jeg se der var noget der ikke helt passede, og talte så at jeg rent faktisk var gået 11 dage over :O Vi skyndte os ned efter tests. (Vi havde prøvet i noget tid, så det var ikke helt uvant at tisse på pinden og vente.) Men lige inden jeg gjorde det, turde jeg ikke glæde mig, så jeg gav bare pinden til min mand uden at kigge på den.. Så han så det faktisk først..
Mærkede ingen symtomer før omkring uge 6 ...

Mvh Natte (20+4)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.