vonBülow skriver:
Hej
Jeg har en søn fra den 26/8. Jeg kunne godt tænke mig og hører hvordan jeres hverdag forløber med middagslurer, grød mad (rugbrødhapser), modermælk/vælling, hvornår bliver jeres poder lagt i seng og vågner osv.
Hilsen vonBülow
Emil er født den 2-8.
Han kommer i seng kl 19-20 tiden og sover så til 7-8 tiden ommorgen er rigtig skønt at han sover så meget, så kl 10 om formidaggen vil han in og sove igen og sover nemt 3 timer igen og kl 16-17 sover han tit også, men bar lige den time der.
Er lidt forskelligt hva han spiser, men til morgen får han havregrød el øllebrød.
Inden formiddagslur får han yoghurtgrød og 120ml mælk. Til middagsmad får han rugbrød og det vi får og så lidt grød så vi er sikker han er mæt, ved 3 tiden får han en franskbrød med syltetøj. og til aftensmda får han af vores og så en portion fuldkornsgrød og 90ml inden han skal i seng.
emil får ik rugbrødshapser habn får rugbrød i hundebider som vi kalder det, så kan han bedre selv styre det når han sidde med en tallerken uden han bare propper det ind i munden og ender med at få det galt i munden.
Anmeld