Hurtig hjælp til opskrivning i børnehave! :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

560 visninger
5 svar
0 synes godt om
19. marts 2012

Hyacinth

Hej alle,

Min datter på 10 mdr. skal allerede skrives op til børnehave, men jeg fatter hat og brille af Københavns kommunes opskrivningshjemmeside.

Den ene institution har 3 muligheder; 1)vuggestueplads, 2)børnehaveplads, 3)Børnehave heltid.

Nu ved jeg ikke hvad jeg skal vælge? Børnehaveplads eller børnehave heltid?

Nogen der kender forskellen på dem? Pladsanvisningens tlf er lukket for i dag nemlig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. marts 2012

CS

Hyacinth skriver:

Hej alle,

Min datter på 10 mdr. skal allerede skrives op til børnehave, men jeg fatter hat og brille af Københavns kommunes opskrivningshjemmeside.

Den ene institution har 3 muligheder; 1)vuggestueplads, 2)børnehaveplads, 3)Børnehave heltid.

Nu ved jeg ikke hvad jeg skal vælge? Børnehaveplads eller børnehave heltid?

Nogen der kender forskellen på dem? Pladsanvisningens tlf er lukket for i dag nemlig

Hmm kender ikke lige forskellen, men det lyder mystisk at hun allerede skal skrives op- min datter på 20 mdr er ikke skrevet op endnu og de har sagt ingen hast!?! Håber da du finder ud af det, ellers kunne du jo prøve og ringe til en børnehave og høre om de kender forskellen..  

Anmeld

19. marts 2012

Hyacinth

CS skriver:

Hmm kender ikke lige forskellen, men det lyder mystisk at hun allerede skal skrives op- min datter på 20 mdr er ikke skrevet op endnu og de har sagt ingen hast!?! Håber da du finder ud af det, ellers kunne du jo prøve og ringe til en børnehave og høre om de kender forskellen..  

Vi havde opstart i vuggestue i dag og jeg fik at vide, at vi skulle skrive hende op med det samme for at være sikret en plads

Men det kunne måske være en løsning at ringe til en børnehave

Anmeld

19. marts 2012

sarahb

Jeg ville skrive op til Børnehave heltid.
Hvorfor ved jeg ikke, men mener det var det jeg gjorde,
men en god ide at skrive op nu allerede. Der er så lange ventelister

Anmeld

19. marts 2012

Chris86

Hmm mindes at ha hørt at deltid er omkring 28 timer, men om det er sådan i alle kommuner ved jeg ikke

Anmeld

19. marts 2012

CS

Hyacinth skriver:

Vi havde opstart i vuggestue i dag og jeg fik at vide, at vi skulle skrive hende op med det samme for at være sikret en plads

Men det kunne måske være en løsning at ringe til en børnehave

Ja det er en mulighed  nåh men så kunne det være jeg skulle komme igang med at undersøge

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.