Kønsscanning i uge 14 ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. marts 2012

lilledittemor

schonert skriver:

fedt - jeg googler  

- Hmm, altså. det var nu ikke plandlagt - var på p-piller med da det sket viste vi med det samme at det måtte være rigtig at gøre- Så det bliver 16 månder imellen dem - så det bliver sku spænede 

Okay

Hehe, det må være hårdt, men dejligt alligevel gid det var mig.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. marts 2012

chael

Nu her 3. gang da jeg var gravid, der ville jeg også prøve sådan en tidlig kønsscanning, for jeg tænkte det kunne være sjovt og denne gang kunne jeg bare ikke vente til uge 20 som de sidste 2 gange.

Og det var da også vældig hyggeligt, jeg var 14+6 og jeg havde min mor med.

Og da nyheden ligesom var fortalt og vi fik atvide jeg ventede en sund og velskabt lille dreng, så blev jeg bare så skuffet over mig selv.

Over at jeg ikke kunne vente. Så der gik jeg de sidste mange uger og vidste ligesom hvad jeg havde at gøre med og det var bare SÅ kedeligt

Så HVIS jeg nogensinde skulle få den skøre ide, at få nummer 4, ja så overvejer jeg næsten helt ikke at vide noget, for ja, selvom det er en overraskelse nok i sig selv, så fik jeg bare stillet min nysgerrighed AAAALT for tidligt

MEn det er jo bare sådan JEG har det, andre har det måske helt anderledes.

Jeg ved ihvertfald med mig selv, at jeg ALDRIG gør det igen
Så skal det være tidligst ved 20 ugers scanningen

*CAmilla

Anmeld

19. marts 2012

Nolle

Ditte_Marie skriver:

Okay

Hehe, det må være hårdt, men dejligt alligevel gid det var mig.

Det tror jeg osse det bliver, men det har lige "prøvet" det, så jeg tænker at det må være nemmer på den måde

Anmeld

19. marts 2012

Nolle

chael skriver:

Nu her 3. gang da jeg var gravid, der ville jeg også prøve sådan en tidlig kønsscanning, for jeg tænkte det kunne være sjovt og denne gang kunne jeg bare ikke vente til uge 20 som de sidste 2 gange.

Og det var da også vældig hyggeligt, jeg var 14+6 og jeg havde min mor med.

Og da nyheden ligesom var fortalt og vi fik atvide jeg ventede en sund og velskabt lille dreng, så blev jeg bare så skuffet over mig selv.

Over at jeg ikke kunne vente. Så der gik jeg de sidste mange uger og vidste ligesom hvad jeg havde at gøre med og det var bare SÅ kedeligt

Så HVIS jeg nogensinde skulle få den skøre ide, at få nummer 4, ja så overvejer jeg næsten helt ikke at vide noget, for ja, selvom det er en overraskelse nok i sig selv, så fik jeg bare stillet min nysgerrighed AAAALT for tidligt

MEn det er jo bare sådan JEG har det, andre har det måske helt anderledes.

Jeg ved ihvertfald med mig selv, at jeg ALDRIG gør det igen
Så skal det være tidligst ved 20 ugers scanningen

*CAmilla

Jeg er sku ALT få nysgerrig - hvis det var ville jeg vide det lige så hurtig som jeg fandt ud a jeg var gravid  

Anmeld

19. marts 2012

chael

schonert skriver:

Jeg er sku ALT få nysgerrig - hvis det var ville jeg vide det lige så hurtig som jeg fandt ud a jeg var gravid  

Jep, sådan havde jeg det også, skulle nærmest vide det inden jeg blev gravid

Men bagefter, der var det altså ligepludseligt ikke så sjovt længere

Anmeld

19. marts 2012

crille

Vi fik lavet en kønsscanning 14+3 og der var ingen tvivl om at det er en dreng. Har dog ikke væet til nogen scanning efterfølgende, men stoler nu ret meget på de billeder. Selv om det nogen gange er svært at se hvad der er hvad, syntes jeg ikke jeg heller er i tvivl  

Anmeld

19. marts 2012

Nolle

crille skriver:

Vi fik lavet en kønsscanning 14+3 og der var ingen tvivl om at det er en dreng. Har dog ikke væet til nogen scanning efterfølgende, men stoler nu ret meget på de billeder. Selv om det nogen gange er svært at se hvad der er hvad, syntes jeg ikke jeg heller er i tvivl  

Okay - nu tror jeg godt jeg tør tag chancen og tag til kønsscanning .. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.