Jeg går snart til...!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.160 visninger
14 svar
0 synes godt om
2. april 2009

LineD

Puha altså, jeg går snart til...
Nu har jeg været røgfri i over en uge og jeg ved snart ikke hvad jeg skal gøre af mig selv af bare rygetrang..

Har læst bogen "Endelig ikke ryger" 2 gange, og det hjælper ikke...

Jeg er ikke faldet i endnu, og agter BESTEMT ikke at gøre det...
Men jeg er led og ked af at gå i seng hver dag og synes jeg er gået glip af noget!
Jeg ser rygere over det hele og kunne svæve på en sky når de lige går forbi mig fordi de dufter dejligt..

Det er da helt ondsvagt at føle det sådan, det kan jeg kun være enig i....

Men aaaaaarg hvornår stopper det vanvid!!

Knus Line som snart graver et hul i jorden og synker i...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. april 2009

Mathilde

Ja det er bare så sindssygt svært og hårdt!!! Men hvor er det FLOT at du holder ud og kæmper mod rygetrangen
Det holder op med at være så umuligt, men jeg kan desværre ikke fortælle dig hvornår...

Keep up the good work. Du skal nok klare det. Du har jo en lille en inde i maven, som bestemt ikke vil bryde sig om, hvis du giver op... og det vil du heller ikke selv bryde dig om.
Jeg hepper på dig

Anmeld

2. april 2009

Mca<3

Nyd din gode lugte sans er tilbage og gå og snif til nogle aske bægre hvis du kan .. Puha det lugter nemlig grimt Det kan tage den værste rygetrang ..
Der er ikke længe til før du nyder at være ikke ryger ..

Anmeld

2. april 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Jeg har selv været lige præcis der du beskriver. Jeg blev bare ved og ved med at sige til mig selv at "mennesket er f.... ikke skabt til at ryge - det MÅ være muligt at leve et fedt liv uden smøger!!!!" Og så hav en masse forskellige afledningsmanøvrer klar til når trangen melder sig... Held og lykke!

Anmeld

2. april 2009

Englebisse

LineD skriver:

Nu har jeg været røgfri i over en uge og jeg ved snart ikke hvad jeg skal gøre af mig selv af bare rygetrang..

Men jeg er led og ked af at gå i seng hver dag og synes jeg er gået glip af noget!
Jeg ser rygere over det hele og kunne svæve på en sky når de lige går forbi mig fordi de dufter dejligt..

Lige nu er du inde i den værste tid, men hold ud. Du skal lige over det værste og det er her.
Som nogle af de andre skriver så tænk på den lille inde i maven og den vil slet ikke have godt af at du røg...
Du kan også prøv at sige til dig selv at andre ryger er bare ulækkere, de lugter, skader sig selv, og de ikke har godt af det, og det er godt jeg ikke ryger osv osv. Det hjælper at være en irriterende ikkeryger. Det hjalp utrolig meget på mig.
Keep on going. Det er bare så flot du er holdt op...

Anmeld

2. april 2009

LineD

Englebisse skriver:

Lige nu er du inde i den værste tid, men hold ud. Du skal lige over det værste og det er her.
Som nogle af de andre skriver så tænk på den lille inde i maven og den vil slet ikke have godt af at du røg...
Du kan også prøv at sige til dig selv at andre ryger er bare ulækkere, de lugter, skader sig selv, og de ikke har godt af det, og det er godt jeg ikke ryger osv osv. Det hjælper at være en irriterende ikkeryger. Det hjalp utrolig meget på mig.
Keep on going. Det er bare så flot du er holdt op...

Ja du har jo ret, det har i allesammen for den sags skyld...
Håber det her bare er "det høje bjerg der er ved at blive bestiget" så det snart kan gå hurtigt fremad igen...

Tak fordi i lige kan tage imod lidt jammer ind i mellem

Anmeld

2. april 2009

Miss BananaHammock

LineD skriver:

Det er sjovt at den første association jeg fik da jeg læste dit indlæg var at det var ligesom når jeg render rundt og ser gravide overalt. Ligesom at du kæmpede indtil du blev gravid, sådan skal du også kæmpe indtil du blir røgfri!
Men du kan jo evt. prøve med noget hypnose eller akupunktur hvis du tror på det?!

kram

Anmeld

2. april 2009

LineD

Nena skriver:

Det er sjovt at den første association jeg fik da jeg læste dit indlæg var at det var ligesom når jeg render rundt og ser gravide overalt. Ligesom at du kæmpede indtil du blev gravid, sådan skal du også kæmpe indtil du blir røgfri!
Men du kan jo evt. prøve med noget hypnose eller akupunktur hvis du tror på det?!

kram

Lige præcis Nena Jeg ser store smøger ligemeget hvor jeg kigger hen, nøjagtig som jeg havde det, og du har med gravide... Det er simpelthen til at blive sindsyg af

Anmeld

2. april 2009

Diana...

Du bare sej du skal nok klare det.. så du mission baby i tirsdags?? hvis ikk så brøv at se det på nettet tror det kan give dig lidt blod på tanden til at holde gejsten oppe.

Nå men jeg ville bare sige at jeg synes det super flot og du mega sej søde

Anmeld

2. april 2009

LineD

Diana... skriver:

Du bare sej du skal nok klare det.. så du mission baby i tirsdags?? hvis ikk så brøv at se det på nettet tror det kan give dig lidt blod på tanden til at holde gejsten oppe.

Nå men jeg ville bare sige at jeg synes det super flot og du mega sej søde

Hvor er du sød Diana
Nej jeg så det desværre ikke, men jeg vil da lige finde det på nettet , der er værd at forsøge hehe

Knus

(Som er evig taknemmelig over folk hepper på, og godt kan tåle man skaber sig ind i mellem )

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.