Madpakke Legestue??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

264 visninger
2 svar
0 synes godt om
19. marts 2012

Orkide86

Min datter skal have madpakke med i legestue imorgen for første gang..

Havde tænkt hun sku ha 2 skiver rugbrød med, det er det hun plejer spise, men hva skal hun ellers have med der i?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. marts 2012

marius' mor

Mirjam123 skriver:

Min datter skal have madpakke med i legestue imorgen for første gang..

Havde tænkt hun sku ha 2 skiver rugbrød med, det er det hun plejer spise, men hva skal hun ellers have med der i?

når Marius har madpakke med i vuggeren, har han 2 skriver rugbrød, en ostehaps/figenstang, en lille tuberware bøtte med grøntsager fra aftensmaden dagen før (kan være kogte gulerødder eller brokkoli) og en lille bøtte med frugt.. eksempelvis vindruer, annanas-stykker eller vandmelon... nogle gange har han også et par cherrytomater med.. Han spiser aldrig op, men når han har så meget med, er jeg altid sikker på at der er noget han kan lide..

Anmeld

19. marts 2012

Orkide86

marius' mor skriver:

når Marius har madpakke med i vuggeren, har han 2 skriver rugbrød, en ostehaps/figenstang, en lille tuberware bøtte med grøntsager fra aftensmaden dagen før (kan være kogte gulerødder eller brokkoli) og en lille bøtte med frugt.. eksempelvis vindruer, annanas-stykker eller vandmelon... nogle gange har han også et par cherrytomater med.. Han spiser aldrig op, men når han har så meget med, er jeg altid sikker på at der er noget han kan lide..

Tak for dit svar

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.