Min første kage - 30 års

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.680 visninger
5 svar
0 synes godt om
19. marts 2012

grøn · ært

Min herlige kæreste fylder 30 på onsdag (21. marts), så i går var mine forældre, min farmor og min søster her for at fejre ham :-D
Til den anledning vågede jeg mig jo ud i et noget stort projekt, som jeg aldrig har prøvet det før. Godt nok har jeg bagt kager og diverse før, men aldrig en så omfattende (lag)kage!! Resultatet blev som en nybegynders, men, jeg er nu alligevel super-stolt af det ;-D

Sukkertrykket har jeg selv designet - manden er stor Hello Kitty fan, så han skulle selvfølgelig have en Hello Kitty-kage :-D

Kagen er chokoladekagebunde, med hindbærmousse og hvid chokoladetrøffelcreme, opsmurt i moccasmørcreme, overtrukket med MMF og pyntet med vanilie frosting og sukkertrykket :-)

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. marts 2012

Zafir

Uhhhm... Så sidder man her og er på kur og er lækker sulten

Anmeld

19. marts 2012

grøn · ært

Zafir skriver:

Uhhhm... Så sidder man her og er på kur og er lækker sulten

hihi - det er bestemt ikke en kage man skal spise, hvis man vil tabe sig ;-P Men godt smagte den sørme!!! :-D

Anmeld

19. marts 2012

Zafir

grøn · ært skriver:

hihi - det er bestemt ikke en kage man skal spise, hvis man vil tabe sig ;-P Men godt smagte den sørme!!! :-D

Mmmm Tror jeg gerne

Anmeld

19. marts 2012

Isabella_mor

hahaha feeeedt at din mand er til Hello Kitty.. tænkte først om det var en spøg. men hvor er det cool Kudos til ham, og det er da en smadder sød kage

Anmeld

20. marts 2012

grøn · ært

isabellamor skriver:

hahaha feeeedt at din mand er til Hello Kitty.. tænkte først om det var en spøg. men hvor er det cool Kudos til ham, og det er da en smadder sød kage

Hahah - nope, det er skam ingen joke. Han er HEL VILD med hende! :-P
Det er ret nuttet ;-D

Og tak! Jeg synes også den blev søtte! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.