tasken til sygehuset 2.gang..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

870 visninger
12 svar
0 synes godt om
19. marts 2012

Koen.

Hej piger

Jeg er så småt begyndt at tænke over hvad der skal i tasken til fødslen denne gang, så ville da lige høre hvad i pakkede?

Knus tanja 32+2

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. marts 2012

Koen.

19. marts 2012

eliasogmor

tanja. skriver:

Hej piger

Jeg er så småt begyndt at tænke over hvad der skal i tasken til fødslen denne gang, så ville da lige høre hvad i pakkede?

Knus tanja 32+2

op....

Anmeld

19. marts 2012

Janni.

Gerne lidt færre end en første gang hi hi....

Nu ved jeg jo hvor meget i havde slæbt med 

Ej seriøst, lidt alla første gang tænker jeg, måske bare 1 sæt tøj til dig og Liam. Mange 2. gangs fødende kommer jo hjem efter få timer. 

Du kan jo evt. pakke en ekstra taske som vi/martin kan hente hvis i skal blive der i længere tid. 

Anmeld

19. marts 2012

AnnaK89

Det kommer vil lidt an på om du skal på barselsgangen efter fødslen eller om du føder ambulant?

Jeg skal nemlig selv lige en tur op på barselsgangen i et døgns tid, selvom det er 2. gang for mig

Men der bliver helt sikkert sorteret meget fra denne gang i forhold til alt det man havde med 1. gang

Anmeld

19. marts 2012

eliasogmor

men hvad skal man have med?? tænker lidt at jeg skal huske suttebrikker......og en lækker creme ....

Anmeld

19. marts 2012

AnnaK89

eliasogmor skriver:

men hvad skal man have med?? tænker lidt at jeg skal huske suttebrikker......og en lækker creme ....

Kamera og oplader til telefoner

Anmeld

19. marts 2012

Mtang

tanja. skriver:

Op

spørger måske dumt, men hvorfor skriver du op ?

Anmeld

19. marts 2012

Janni.

Mtang skriver:

spørger måske dumt, men hvorfor skriver du op ?

Jeg tillader mig at svare på vegne af TS:

Op skrives når TS gerne vil have svar men ingen har fået. Ofte ryger debatten ret hurtigt væk fra forsiden.

Håber det gav mening.

Anmeld

19. marts 2012

Mtang

Janni. skriver:

Jeg tillader mig at svare på vegne af TS:

Op skrives når TS gerne vil have svar men ingen har fået. Ofte ryger debatten ret hurtigt væk fra forsiden.

Håber det gav mening.

nåå haha. jeg har set det et par gange nu, og tænkt "det var skiida noget mærkeligt noget bare at skrive" haha '

Tak for svar.  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.