Hep, så fik jeg også fundet drømmekjolen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

809 visninger
11 svar
0 synes godt om
7. marts 2008

Astrid P

Og den er SLET ikke som jeg havde regnet med!!!

Men meeeeget meget smuk...

Så jeg er rigtig glad!

Kan I have en god fredag?

KH Astrid

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. marts 2008

Marco2

Hvor er det fedt. Så er der én ting mindre at tænke på.
Kan vi se billeder?????

AG - pisse misundelig

Anmeld

7. marts 2008

Grynt

jaaaaaa vi vil se billeder af din drømme kjole 8D8D8D

Har du købt den? Og hvorfra?

Kom nooo kom nooo vi er død-nysgerrige 8D

Anmeld

7. marts 2008

Siber

hvor dejligt! Er det ikke bare lækkert at det er på plads!
Jeg havde ogs¨en forstilling om hvordan, men såden blev det ikke, det blev meget bedre:P

Knus Siber

Anmeld

8. marts 2008

ivfmarie

hov, Astrid.. du druknede helt i hønseriet!
Tillykke med kjolen. En lettelse at det er på plads? Findes der mon et billede af den? Med dig i måske?

Godnat fra Marie - oprørt over lugten af hønsegård fra min comp?!

Anmeld

8. marts 2008

Lene76

Stort tillykke med at du har fundet kjolen
glæder mig til at se den;)

oh høre mere om hvor hvordan og altsammen...:D:D

Knus fra Lene(H)

Anmeld

8. marts 2008

birgittemarie

Uh! Fedt Astrid! Hvordan ser den ud? Kan vi få den at se på IG måske?
Knus fra Birgitte

Anmeld

8. marts 2008

ka li ja

åååhhh det er jeg så spændt på... også hvad det passer til af makeup osv.. hvad farve er den??? hvordan ser den ud????

sååååå spændt

Anmeld

9. marts 2008

Astrid P

Hej gørls. Så er jeg på plads foran computeren igen efter en mærkelig weekend. Fredag fandt jeg jo som sagt drømmekjolen og havde alletiders skønne dag sammen med min lillesøster. Igår eftermiddags fik jeg det så lidt underligt og gik derfor i seng kl. 21.00! ja, og så sov jeg, og sov og sov og sov...Var lige vågen et par gange, men har i det store hele sovet indtil kl. 15 idag! Åh jo, så var jeg lige ude og kaste op i morges, inden jeg gik ind og sov videre. Nu har jeg så bare ondt i hele den gamle krop og sidder og har lidt ondt af mig selv :'(. MHT. kjolen, så blev det som nævnt noget helt andet end jeg havde regnet med. Jeg havde aldrig forestillet mig at jeg skulle blive hvid brud, men det bliver jeg dælme. De andre festkjoler i andre farver som jeg prøvede var meget flotte, men da jeg prøvede den her hvide/gyldne kjole, ja så følte jeg mig pludselig som en 'ægte' brud. Det er svært at forklare, men pludselig fik jeg sådan en helt højtidelig følelse i hele kroppen... Så jeg har simpelthen besluttet mig for at det bliver den! Den er dyr som bare fanden, men hold da op hvor er den også flot. De billeder jeg har yder den ikke retfærdighed, men jeg kan måske godt lægge et enkelt eller to ind på IG hvis det er... Nu vil jeg lige lægge mig lidt igen, for jeg nåede da at blive helt træt af at skrive et så langt indlæg! God søndag til jer alle - KH Astrid

Anmeld

9. marts 2008

Loggidut

åh nej...er du syg???

æææææv...hvor er det træls...

den der følelse med ikke at tro man kan blive en flot ægte brud...den kender jeg!

selv om flere har bedyret at jeg kan....tak BM!

så tillykke med den flotte kjole...glæder mig til at se den!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.