Jernpiller, hvornår ???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. marts 2012

AnonymMor

Må jeg lige spørge om man også skal tage ekstra jerpiller efter uge 9+ hvis man allerede tager graviditets vitaminer hvori er er jern ?

Jeg tager nemlig dem der hedder Livol gravid og har taget dem siden 2 mdr før jeg blev gravid...

Der er nemlig lidt af hver i af vitaminer, heraf 27 mg jern, men er det for lidt efter 9+ ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. marts 2012

Camillos

Rinepigen skriver:

Må jeg lige spørge om man også skal tage ekstra jerpiller efter uge 9+ hvis man allerede tager graviditets vitaminer hvori er er jern ?

Jeg tager nemlig dem der hedder Livol gravid og har taget dem siden 2 mdr før jeg blev gravid...

Der er nemlig lidt af hver i af vitaminer, heraf 27 mg jern, men er det for lidt efter 9+ ?

Jeg tager gravitamin og jern begge dele ... Det mener jeg man skal

Anmeld

19. marts 2012

AnonymMor

Camillos skriver:

Jeg tager gravitamin og jern begge dele ... Det mener jeg man skal

Ok tusind tak

Anmeld

20. marts 2012

crille

StineW79 skriver:

Jeg startede i uge 10+. Fik at vide at de ska tages sammen med et glas juice, så kroppen bedre ka optage jernet og det forbygger forstoppeslse! Virker rigtig godt. Vh stine

Det var ny viden.. Det må prøves Tak  

Anmeld

20. marts 2012

crille

Startede op med jern og kalk (drak ikke mælk) lige efter første lægebesøg, da jeg gik rundt og var lidt svimmel. Der sker INTET ved at du starter lidt før. Hellere den vej Gravitamin var jeg på så snart p-pillerne blev droppet. 

Glædede mig i øvrigt til ikke at skulle spise den p-pille, men det var da en uvidende glæde.. haha.. dårlig byttehandel, når man ikke er glad for at sluge piller Men det er nu ingen problem, når man ved  det er godt for lillemanden  

Tillykke med graviditeten i øvrigt. Håber du kan nyde den uden for mange graviditetsgener  

Anmeld

20. marts 2012

Nattøs

Jeg startede først i uge 21. Grunden at min lÆge tog en test, som sagde jeg først skulle tage den efter uge 20. 

Anmeld

20. marts 2012

JH12

Jeg startet med at tage jern piller fra 10+0 med anbefaling fra lægen. Men du kan godt starte nu, det skader bestemt ikke  

Anmeld

20. marts 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79
crille skriver:

Det var ny viden.. Det må prøves Tak  

Det var så lidt! Vh stine

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.