for helvede det er ved at være hårdt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

374 visninger
4 svar
0 synes godt om
19. marts 2012

Anonym trådstarter

Nu har jeg en uge til termin. Og synes det begynder at blive rigtig rigtig hårdt.. har lige overstået en lille cykle tur ned og handle og er helt færdig. Kan slet ikke overskue at lave noget i dag, samtidig kan jeg heller ikke overskue bare at lave ingenting..

Glæder mig til vores barn kommer til verden, samtidig kan jeg bære slet ikke overskue hvis fødslen går i gang for har bare ingen kræfter i øjeblikket. Er også blevet rigtig nervøs. Hvordan mon hverdagen er med en lille? Bliver jeg en god mor? Kan jeg virkelig klare det?

Skal også lige siges at de sidste 2 mdr. Har været rent kaos i mit liv, med dårligt parforhold og flytning.

Har bare svært ved at overskue det hele i dag, og svært ved at føle den store glæde. Har meget uro i kroppen og har svært ved at slappe ordentlig af...

Er det normalt her den sidste tid?? Eller skal jeg sørge for at snakke med nogen om det? Skal til jordemoder på onsdag og tænkte måske at snakke med hende om det...

Har ellers været glad og ikke særlig besværet gennem min graviditet.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. marts 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Tror det er meget normalt, med alle de tanker man gør sig om at blive mor! Heldigvis så er det jo i de fleste tilfælde sådan at man ik ka være andet end den helt rigtig mor til sit eget barn. Det handler bare om at tro på at ingen ka gøre det bedre end en selv

Syntes det lyder som en fin ide lige at snakke det hele igennem med md næste gang du ser hende, bare så du lige ka få lidt ro i sindet! Vh stine

Anmeld

19. marts 2012

Anonym trådstarter

StineW79 skriver:

Tror det er meget normalt, med alle de tanker man gør sig om at blive mor! Heldigvis så er det jo i de fleste tilfælde sådan at man ik ka være andet end den helt rigtig mor til sit eget barn. Det handler bare om at tro på at ingen ka gøre det bedre end en selv

Syntes det lyder som en fin ide lige at snakke det hele igennem med md næste gang du ser hende, bare så du lige ka få lidt ro i sindet! Vh stine

Tak for svar.. ja mon ikke man klare det hele:-)

Tror også bare det er fordi jeg har været så træt og udkørt de sidste par dage så har svært ved at forestille mig at have energi til at tage mig af en lille... Men.håber energien kommer sammen med lillefisen:-)

Anmeld

19. marts 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79
Anonym skriver:

Tak for svar.. ja mon ikke man klare det hele:-)

Tror også bare det er fordi jeg har været så træt og udkørt de sidste par dage så har svært ved at forestille mig at have energi til at tage mig af en lille... Men.håber energien kommer sammen med lillefisen:-)

Er helt sikker på du nok ska klare det rigtigt flot! Hvis du ka, så smid dig i sofaen, med fødderne oppe og hovedet lige i solen, med lidt frugt og et stort glas mælk, også bare slappe af i 1 time! Syntes det plejer at virke! Vh stine

Anmeld

19. marts 2012

Mathilde

Jeg tror det ville være mere unormalt, slet ikke at have sådanne tanker. Det betyder jo bare, at du gerne vil gøre dit bedste som mor

Jeg kan bestemt godt forstå, at du mangler overskud, hvis du lige er flyttet og dit forhold ikke går så godt. Det tærer på kræfterne! Det vil helt sikkert være en god idé at tale om det.... det skader i hvert fald ikke.

Og mht fødslen, så skal du nok finde kræfterne. Du vil blive overrasket over, hvad din krop kan præstere

Men hvil dig så godt du kan. Det er okay, at være træt til sidst og det skal du tillade dig selv at være.

Held og lykke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.