skrev denne tråd i går
https://www.baby.dk/debat/165532pi1/ordet-er-frit/naar-dagen-ender-med-at-se-helt-anderledes-ud-.aspx
hvor der et stykke nede står noget om at alle min kærestes bedsteforældre er indlagt i øjeblikket...
den ene er mormorens mand... som har fået konstateret kræft i nyrene...
efter en nat hvor jeg har sovet som en sten og kæresten har sovet ca. 4 timer efter alt det i går...
står jeg op og læster PÅ FACEBOOK! at kærestens "bonus morfar" er død i nat... PÅ FACEBOOK!!!
kærestens kusine på 19 har simpelthend valgt at 3-4 imer efter manden er erklæret død at skrive det på facebook... inden at resten af den oki store familie har nået at få det afvide!!!
min svigermor vite at han var død... men ville ikke ringe midt om natten for ikke at gøre drengene mere bange end de er i forvejen... (forståeligt!!) men ville vente til de begge her kl. 9 kom hjem til hende...
han døde ca halv 5... og hun har 3-4 timer efter skrevet det på facebook med forløbet i nat og det hele!!!
det gør man da bare ik!?!?!?!?
det var ikke lige det jeg havde forventet at læse på face her til morgen... og det var bestemt ikke den måde vi gerne ville havde haft det at vide på... nøj min kæreste og svigermor er godt gale lige nu... 
Anmeld