det gør man bare ikke!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

905 visninger
18 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
19. marts 2012

Kay

skrev denne tråd i går

https://www.baby.dk/debat/165532pi1/ordet-er-frit/naar-dagen-ender-med-at-se-helt-anderledes-ud-.aspx

hvor der et stykke nede står noget om at alle min kærestes bedsteforældre er indlagt i øjeblikket...

den ene er mormorens mand... som har fået konstateret kræft i nyrene...

efter en nat hvor jeg har sovet som en sten og kæresten har sovet ca. 4 timer efter alt det i går...

står jeg op og læster PÅ FACEBOOK! at kærestens "bonus morfar" er død i nat... PÅ FACEBOOK!!!

kærestens kusine på 19 har simpelthend valgt at 3-4 imer efter manden er erklæret død at skrive det på facebook... inden at resten af den oki store familie har nået at få det afvide!!!

min svigermor vite at han var død... men ville ikke ringe midt om natten for ikke at gøre drengene mere bange end de er i forvejen... (forståeligt!!) men ville vente til de begge her kl. 9 kom hjem til hende...

han døde ca halv 5... og hun har 3-4 timer efter skrevet det på facebook med forløbet i nat og det hele!!!

det gør man da bare ik!?!?!?!?

det var ikke lige det jeg havde forventet at læse på face her til morgen... og det var bestemt ikke den måde vi gerne ville havde haft det at vide på... nøj min kæreste og svigermor er godt gale lige nu...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. marts 2012

Dianaaa

først en masse tanker til jer og en krammer

jeg kan godt forstå i er rigtig trætte af det ! det ville jeg godt nok også være.

Anmeld

19. marts 2012

Kay

Dianaaa skriver:

først en masse tanker til jer og en krammer

jeg kan godt forstå i er rigtig trætte af det ! det ville jeg godt nok også være.

tak

vi viste det kunne gå den vej... men lægerne var bare så optemistiske... så det var ikke forventet det ville gå så stærkt... men hellere det går stærkt end et langt sygdomsforløb...

Anmeld

19. marts 2012

Nettemor

Det er en af dem der ikke burde være på facebook.

til dig og manden

Anmeld

19. marts 2012

lio

Hvor frustrerende det dog kan være, når nogen ikke får tænkt sig ordenligt om.  Følger med jer.

Anmeld

19. marts 2012

Holbæktrunten

Ja, så det godt - dumme kost altså! Man kan da godt liiiige vente et par dage så man er sikker på at alle pårørende har fået besked

Anmeld

19. marts 2012

Kay

nettemor skriver:

Det er en af dem der ikke burde være på facebook.

til dig og manden

ja det er det... syntes simpelthend det er noget svineri!

Anmeld

19. marts 2012

Kay

Hvor frustrerende det dog kan være, når nogen ikke får tænkt sig ordenligt om.  Følger med jer.

tak  og lige nu... altså!!

Anmeld

19. marts 2012

Kay

Holbæktrunten skriver:

Ja, så det godt - dumme kost altså! Man kan da godt liiiige vente et par dage så man er sikker på at alle pårørende har fået besked

a eller til sidst på dagen i det mindste... men fucking 3-4 timer efter !!! nøj jeg blev

Anmeld

19. marts 2012

Masig

Kay skriver:

skrev denne tråd i går

https://www.baby.dk/debat/165532pi1/ordet-er-frit/naar-dagen-ender-med-at-se-helt-anderledes-ud-.aspx

hvor der et stykke nede står noget om at alle min kærestes bedsteforældre er indlagt i øjeblikket...

den ene er mormorens mand... som har fået konstateret kræft i nyrene...

efter en nat hvor jeg har sovet som en sten og kæresten har sovet ca. 4 timer efter alt det i går...

står jeg op og læster PÅ FACEBOOK! at kærestens "bonus morfar" er død i nat... PÅ FACEBOOK!!!

kærestens kusine på 19 har simpelthend valgt at 3-4 imer efter manden er erklæret død at skrive det på facebook... inden at resten af den oki store familie har nået at få det afvide!!!

min svigermor vite at han var død... men ville ikke ringe midt om natten for ikke at gøre drengene mere bange end de er i forvejen... (forståeligt!!) men ville vente til de begge her kl. 9 kom hjem til hende...

han døde ca halv 5... og hun har 3-4 timer efter skrevet det på facebook med forløbet i nat og det hele!!!

det gør man da bare ik!?!?!?!?

det var ikke lige det jeg havde forventet at læse på face her til morgen... og det var bestemt ikke den måde vi gerne ville havde haft det at vide på... nøj min kæreste og svigermor er godt gale lige nu...

Årh altså, hvor er det træls med sådanne mennesker på facebook.... det er sgu da respektløst....

I får en krammer med på vejen, og håber MD scanningen går godt trods den hårde start på dagen...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.