Opgivende overfor skolen/undervisningen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

568 visninger
8 svar
0 synes godt om
19. marts 2012

Anonym trådstarter

Her sidder jeg med de sidste 5 opgaver i dansk for dette niveau inden eksamen og jeg fatter intet af det.
Jeg kan ikk se logikken og aner ikk hvad jeg skal stille op.

De sidste 3 opgaver må læren ikk hjælpe med da de skal vise hvad man kan men jeg kan kun løse 4 ud af de 8 opgaver en lektion indeholder

Jeg fik en mail sidst da om at 2 gang jeg blev meldt studie inaktiv bliver jeg meldt ud og det ønsker jeg virkelig ikk. Men hvad skal jeg stille op?

Jeg har ingen i min omgangskreds eller familie der kan hjælpe mig videre med disse opgaver og jeg kan ikk bare aflever et stykke blankt papir.

Jeg glæder mig sindsygt til at overleve eksamen og ku droppe dansk efterfølgende for jeg ved ikk videre.

Jeg har haft bud fra flere på nettet som vil hjælpe med som aldrig vente tilbage og jeg kommer ikk videre jeg er presset!

Hva ville i gøre i min situation ?

Frabeder mig neagtive kommentar da jeg i forvejen føler mig som en fiasko.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. marts 2012

kiwilouise

Anonym skriver:

Her sidder jeg med de sidste 5 opgaver i dansk for dette niveau inden eksamen og jeg fatter intet af det.

De sidste 3 opgaver må læren ikk hjælpe med da de skal vise hvad man kan men jeg kan kun løse 4 ud af de 8 opgaver en lektion indeholder

Jeg fik en mail sidst da om at 2 gang jeg blev meldt studie inaktiv bliver jeg meldt ud og det ønsker jeg virkelig ikk. Men hvad skal jeg stille op?

Jeg har ingen i min omgangskreds eller familie der kan hjælpe mig videre med disse opgaver og jeg kan ikk bare aflever et stykke blankt papir.

Jeg glæder mig sindsygt til at overleve eksamen og ku droppe dansk efterfølgende for jeg ved ikk videre.

Jeg har haft bud fra flere på nettet som vil hjælpe med som aldrig vente tilbage og jeg kommer ikk videre jeg er presset!

det kan være jeg kan give en hånd med hvad niveau er det på?

Anmeld

19. marts 2012

MortilCilas

Jeg havde helt sikkert stået som dig! Så har ikke rigtigt noget jeg kan skrive, men kan sende dig en

Anmeld

19. marts 2012

quindelist

Anonym skriver:

Hvad niveau er det? og hvad slags opgaver er det? Måske kan jeg komme med lidt input -hvis ikke der melder sig andre der er bedre kvalificerede end jeg er

Anmeld

19. marts 2012

Mettemus

Send mig en pb, så skal jeg se om jeg kan hjælpe. Læser dansk på uni

Anmeld

19. marts 2012

Anonym trådstarter

Jeg læser på D niveau.

emnerne handler forskellige former for argumentationer (skal finde læserbrev), Kommentér og omfulering af tekst, Morfemer, Udsagnsord o navneord, ordklasser, Respons, afledninger, sætnings led.

Det er den slags opgaver jeg sidder fast med.

Anmeld

19. marts 2012

quindelist

Mettemus skriver:

Send mig en pb, så skal jeg se om jeg kan hjælpe. Læser dansk på uni

Det må man sige er mere kvalificeret hjælp end jeg kan give

Anmeld

19. marts 2012

Mettemus

quindelist skriver:

Det må man sige er mere kvalificeret hjælp end jeg kan give

Ikke nødvendigvis

Anmeld

19. marts 2012

Anonym trådstarter

Tak for jeres tilbud piger

Jeg vil rigtig gern vende tilbage hvis det bliver nødvendigt til de sidste

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.