Så er jeg forhåbelig tilbage

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

356 visninger
6 svar
0 synes godt om
19. marts 2012

SaNiNa

Blev indlagt Tirsdag over middag pga voldsomme smerter fra navlen og ned styrt blødning.

Det viste sig så ved en scanning at det var et styk de lige havde glemt af moderkagen efter aks med Naia som sad og lavede en masse baktusser og gjore at jeg hvade en temperatur på knap 40 grader.

Lægen fik min ind akut da jeg var så medtaget og skulle så bare vente på jeg var fastende i 6 timer så kl lidt over 6 tirsdag aften bliver jeg kørt på oprationsstuen for at blive lagt i fuld narkose igen igen.

Selve udskrabningen igen rigtig fint det var værre da de skulle have lagt droppe pga min meget små og tynde åre så efter 4 forsøg må de ligge den i armen (der var albuen er på den anden siden)

jeg havde ellers fået af vide jeg nok kunne tage hjem igen et par timer efter oprationen men nej nej jeg hvade stadig høj feber lå ned drop og fik en masse medicin da det håben bart var ret slemt selv om der ikke havde været ret meget moderkage.

fredag formiddag blev jeg udskrevet uden piller eller noget da de mente det var slået ned. men allerede lørdag morgen ringede der en sød læge fordi min tal igen var steget helt vild så kom på pencelil (staves) i går aftes og i nat er min smerte så tiltaget igen så skal lige en tur derud igen i dag.

Naia er rigtig begynd at reagere efter alt det tumult og at mor ikke har haft kræfter til hende og været væk (har været væk fra hende min første nat nogensinde utrolig svær beslutning).

Det var lige lidt her fra

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. marts 2012

maryjane

Sikke en omgang  

Anmeld

19. marts 2012

Sifling

Puha, det er da virkeligt ikke rart  

for det hele snart bliver meget bedre

Anmeld

19. marts 2012

HeidiØ

Ej, huha da!! Stort knus til dig!

Anmeld

19. marts 2012

SaNiNa

Tak hvor er i søde

Anmeld

21. marts 2012

Ka+Ma=Be

Puha søde Sanne dog! Så kan jeg da godt forstå, at du blev ved med at have ondt.

Håber snart du får noget mere medvind 

Anmeld

22. marts 2012

SaNiNa

Katte87 skriver:

Puha søde Sanne dog! Så kan jeg da godt forstå, at du blev ved med at have ondt.

Håber snart du får noget mere medvind 

Tak.

Smerter er ikke helt så slemme som de var da jeg blev indlagt men de er bestemt stadig slemme og det er begynd at svi om aften.

Skal begynde til noget fys da de tror smerter da have forbindelse til min bækkenløsning også men der er så 14 dages ventetid og så skal jeg derud igen i juni månede til kontrol.

mine blodprøver var heldigvis meget pæne igen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.