Blev indlagt Tirsdag over middag pga voldsomme smerter fra navlen og ned styrt blødning.
Det viste sig så ved en scanning at det var et styk de lige havde glemt af moderkagen efter aks med Naia som sad og lavede en masse baktusser og gjore at jeg hvade en temperatur på knap 40 grader.
Lægen fik min ind akut da jeg var så medtaget og skulle så bare vente på jeg var fastende i 6 timer så kl lidt over 6 tirsdag aften bliver jeg kørt på oprationsstuen for at blive lagt i fuld narkose igen igen.
Selve udskrabningen igen rigtig fint det var værre da de skulle have lagt droppe pga min meget små og tynde åre så efter 4 forsøg må de ligge den i armen (der var albuen er på den anden siden)
jeg havde ellers fået af vide jeg nok kunne tage hjem igen et par timer efter oprationen men nej nej jeg hvade stadig høj feber lå ned drop og fik en masse medicin da det håben bart var ret slemt selv om der ikke havde været ret meget moderkage.
fredag formiddag blev jeg udskrevet uden piller eller noget da de mente det var slået ned. men allerede lørdag morgen ringede der en sød læge fordi min tal igen var steget helt vild så kom på pencelil (staves) i går aftes og i nat er min smerte så tiltaget igen så skal lige en tur derud igen i dag.
Naia er rigtig begynd at reagere efter alt det tumult og at mor ikke har haft kræfter til hende og været væk (har været væk fra hende min første nat nogensinde utrolig svær beslutning).
Det var lige lidt her fra
Anmeld