Hvad ville du gøre?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

274 visninger
5 svar
0 synes godt om
19. marts 2012

Anonym trådstarter

Jeg har sat en dragt til salg. 

Personen siger hun vil overføre om aftenen! 

Der sker ikke rigtig noget... 2 dage senere skriver jeg og spørger om hun har overført eller hvordan? Det kunne jo være at hun ikke var interesseret alligevel.. 

Hun svarer tilbage at hun har meget om hovedet og vil prøve at huske det om aftenen.. 

Jeg har stadig intet hørt, og pengene er ikke gået ind! 

Hvad ville i gøre? 

Kan jeg tillade mig at sige, at jeg ikke vil sælge til hende hvis hun ikke snart overføre?? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. marts 2012

Gaia

Ja da. 

Anmeld

19. marts 2012

th

Anonym skriver:

Jeg har sat en dragt til salg. 

Personen siger hun vil overføre om aftenen! 

Der sker ikke rigtig noget... 2 dage senere skriver jeg og spørger om hun har overført eller hvordan? Det kunne jo være at hun ikke var interesseret alligevel.. 

Hun svarer tilbage at hun har meget om hovedet og vil prøve at huske det om aftenen.. 

Jeg har stadig intet hørt, og pengene er ikke gået ind! 

Hvad ville i gøre? 

Kan jeg tillade mig at sige, at jeg ikke vil sælge til hende hvis hun ikke snart overføre?? 

jep, jeg ville sige at hvis pengene ikke var der seneste om 2 dage, så vil jeg sælge til anden side da der er andre der også er int.

har slev lige holdt en var tilen i 14 dage og han kom aldrig har skrevet at jeg hvis jeg ikke hørte fra ham i løbet af 2 døgn solgtejeg den til en anden, hørte ingen ting, så nu er den solgt til en der hentede den samme dag.

Anmeld

19. marts 2012

Englehår

Profilbillede for Englehår
Ja, det kan du!

Giv hende en specifik frist for, hvornår pengene skal være overført. Er pengene ikke dukket op, ville jeg sælge til anden side.

Du har udvist tålmodighed nok.

Anmeld

19. marts 2012

Frk.S

Selvfølgelig.

Du kan jo ikke blive ved med at vente på hun sætter ind.
Hvis hun er interesseret må hun komme ind i kampen og få betalt.

Anmeld

19. marts 2012

Nettemor

Jeg er enig med de andre. Hvis du giver hende en frist så er det jo helt op til hende om hun rent faktisk vil ha den..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.