Plukkeveer-ku godt bruge lidt råd :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

582 visninger
10 svar
0 synes godt om
19. marts 2012

pemiro

Godmorgen alle derude i internetverden

Jeg har prøve at bruge min kære googleven, men den er desværre ikke meget til hjælp lige idag..

Jeg var til jm i onsdags, hvor hun spørg om jeg har plukkeveer, og jeg siger at det har keg da somme tider.. Hun siger så at det er helt okay, og snakken går videre..

Her i weekenden er jeg så kommet til at tænke på, hvor mange man ca må have i løbet af en dg? (er 28+5)

Håber der er nogle der kan hjælpe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. marts 2012

Blirnokaldrigfru

Godmorgen Jeg synes jeg har læst et sted (måske i en anden debat), at man gerne må have en 10-15 stykker om dagen uden det er "farligt"?

Men andre steder står der at så længe de er uregelmæssige, korte og uden smerter, så er det ufarlige..

Anmeld

19. marts 2012

JonTri

Der er ikke antal på hvor mange du må have - de må bare ikke gøre decideret ondt. Jeg har haft MANGE plukkeveer siden uge 16 og har da ikke født endnu... er 28+2 i dag. 

Anmeld

19. marts 2012

pemiro

Frk P. skriver:

Godmorgen Jeg synes jeg har læst et sted (måske i en anden debat), at man gerne må have en 10-15 stykker om dagen uden det er "farligt"?

Men andre steder står der at så længe de er uregelmæssige, korte og uden smerter, så er det ufarlige..

Ah okay, så er det nok derfor hun ikke spurgte yderligere ind til hvor mange jeg har, for de gør nemlig ikke ondt

Tak for svar

Anmeld

19. marts 2012

anynom

Det er så forskelligt fra person til person!
Jeg havde mange plukkeveer som jeg ikke "mærkede noget til" - men de udviklede sig alligevel til modningsveer (27+4).

Anmeld

19. marts 2012

pemiro

JonTri skriver:

Der er ikke antal på hvor mange du må have - de må bare ikke gøre decideret ondt. Jeg har haft MANGE plukkeveer siden uge 16 og har da ikke født endnu... er 28+2 i dag. 

Tak for svar, så behøver jeg ikke tænke over om jeg har for mange

Mine gør slet ikke ondt eller noget, så det er jo fint..

Anmeld

19. marts 2012

pemiro

JulieWH skriver:

Det er så forskelligt fra person til person!
Jeg havde mange plukkeveer som jeg ikke "mærkede noget til" - men de udviklede sig alligevel til modningsveer (27+4).

Fødte du for tidligt så?

Jeg har en del i løbet af dagen, vil skyde på 15 ca.. Og somme tider har jeg hvor maven bliver hård kun under navlen (ved min livmoder går omtrent til solar pleksus, så det er jo ikke hele livmoderen) og somme tider kun i den ene side, tænke det er bebs der så ligger der?

Men jeg går en del på trapper, kan det være derfor jeg har mange plukveer? Eller er det "normalt" med omkring 15 pr dag (vel og mærke en almindelig dag hvor jeg først slapper rigtigt af om aftenen)?

Anmeld

19. marts 2012

anynom

pemiro skriver:

Fødte du for tidligt så?

Jeg har en del i løbet af dagen, vil skyde på 15 ca.. Og somme tider har jeg hvor maven bliver hård kun under navlen (ved min livmoder går omtrent til solar pleksus, så det er jo ikke hele livmoderen) og somme tider kun i den ene side, tænke det er bebs der så ligger der?

Men jeg går en del på trapper, kan det være derfor jeg har mange plukveer? Eller er det "normalt" med omkring 15 pr dag (vel og mærke en almindelig dag hvor jeg først slapper rigtigt af om aftenen)?

Vil sige 15 om dagen ikke lyder af meget Men jeg havde også omkring 40 på 10 minutter =D

Utroligt nok fødte jeg først 37+0, men var også indlagt næsten 7 uger og fik vehæmmende drop 3 gange.

Anmeld

19. marts 2012

pemiro

JulieWH skriver:

Vil sige 15 om dagen ikke lyder af meget Men jeg havde også omkring 40 på 10 minutter =D

Utroligt nok fødte jeg først 37+0, men var også indlagt næsten 7 uger og fik vehæmmende drop 3 gange.

Hold da op! Ja så kan jeg godt se at mine ikke er mange så behøver je nok ikke bekymre mig

Må spørge jm til næste konsultation hehe

Anmeld

19. marts 2012

anynom

pemiro skriver:

Hold da op! Ja så kan jeg godt se at mine ikke er mange så behøver je nok ikke bekymre mig

Må spørge jm til næste konsultation hehe

Det der "advarede" mig var, at jeg ikke mærkede så meget liv - Isabel blev simpelthen passiv af, at jeg havde så mange plukkeveer. Så det er egentlig det bedste, jeg kan give dig Reager på mavefornemmelsen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.